Skip to main content
Beantwoord

Verandering van ESPN naar Videoland

• April 9, 2025
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

DSJ87
Deelnemer

Eind februari/begin maart van dit jaar is er een verandering geweest in “het cadeaupakket”.

We hadden altijd ESPN en dit is toen (waarschijnlijk per ongeluk of onbewust) veranderd naar Videoland.

Alles staat nu weer goed, dus er hoeft niks veranderd te worden.

Voor de gemoedsrust thuis wil ik graag weten waar die verandering exact vandaan komt.

Ik heb een vermoeden, maar ik ben benieuwd wat jullie in het systeem kunnen zien.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@DSJ87, fijn om te lezen dat het nu allemaal klopt. Mijn dank ook aan Noordzee voor het helpen. 

Zover zijn we thuis ook gekomen. Wat ik graag wil weten is waar/wanneer dat in MijnKPN is gewijzigd.

Ik ga er vanuit dat een KPN medewerker dit wel in het systeem kan zien 😉

Dit kunnen wij zeker zien, als het goed is heb je ook een e-mail hierover gehad. Wil je dit met zekerheid weten? Neem dan even contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit helder te krijgen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2025

Hallo ​@DSJ87 ,

De enige mogelijkheid is dat jullie in MijnKPN een verkeerd vinkje hadden gezet bij het aanvragen van het nieuwe combivoordeel.

Gelukkig kun je maandelijks dat voordeel weer wijzigen en staat het nu dus weer goed.

Zo werkt het tegenwoordig:

DSJ87
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 9, 2025

Hi ​@Noordzee,

dankjewel voor je snelle reactie.

Zover zijn we thuis ook gekomen. Wat ik graag wil weten is waar/wanneer dat in MijnKPN is gewijzigd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2025

Daar heb ik geen inzage in. Maar als het goed is, is daarvan een bevestiging gestuurd per e-mail.

DSJ87
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 9, 2025

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hi ​@DSJ87, fijn om te lezen dat het nu allemaal klopt. Mijn dank ook aan Noordzee voor het helpen. 

Dit kunnen wij zeker zien, als het goed is heb je ook een e-mail hierover gehad. Wil je dit met zekerheid weten? Neem dan even contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit helder te krijgen.