Skip to main content

Ik ontving deze sms terwijl ik in de kpn app mijn nieuwe adres al lang heb doorgegeven. Is dit te vertrouwen?

Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN

Hallo @Dj Apeldoorn ,

Het lijkt een betrouwbare sms. 

Zolang je rechtstreeks naar de KPN-website gaat via onderstaande link, dan moet het goed gaan: 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/adreswijziging.htm

Check daar even of het factuuradres juist is. Het zou zonde zijn als je jouw voordelen kwijtraakt.  

 

Hoe pas je dit aan?

Heel eenvoudig gelukkig! Login op MijnKPN en pas hier eenvoudig je adres aan. De rest gaat vanzelf. Wacht niet te lang met aanpassen, want dan vervallen je voordelen.

 


Ik heb het gecontroleerd en mijn abonnement staat op mijn nieuwsdienst.

ik snap dus niet waarom ik deze mail ontvangen heb en accepteer op voorhand niet dat ik welk voordeel dan ook kwijtraak.

graag een bevestiging (ook per mail) dat dit niet het geval zal zijn.

groet Dirk jan


@Dj Apeldoorn ik kan je niet met zekerheid zeggen dat we na een dergelijk bericht een mail sturen waarin staat dat je voordelen behouden blijven. Echter zal dat dus zoals @Noordzee zegt wel het geval zijn dat je de voordelen niet kwijtraakt als alle factuuradressen gelijk staan geregistreerd. Mocht in het ergste geval toch de voordelen vervallen laat het dan hier even weten en vul daarbij je profiel in. Dan is de aanmelding vrijwel dezelfde dag nog geregeld. Wel is het daarbij zo dat we vanuit het forum geen adreswijziging kunnen doen. Dit zal je dus zelf via de aangegeven link moeten doen of door te bellen met 0800-0402. Reden hiervoor is dat voor een adreswijziging voor je mobiel een SMS gestuurd moet worden met een code die we op dat moment van je terug vragen. Dat gaat op het forum wat lastig. :wink: Daarnaast is het ook zo dat de korting op de factuur per dag wordt berekend. Je zult dus op geen enkel moment een hele maand korting missen zolang je het ons tijdig laat weten.Â