Skip to main content

Beste klanten service,

Wij gaan verhuizen. Nu is mijn internet/TV abonnement verlopen en wil wel bij KPN blijven. Jullie hebben aanbiedingen, met wifi versterkers, etc. Kom ik hiervoor ook in aanmerking als trouwe klant.

Tevens wil ik weten of dit weer door een monteur in het nieuwe huis aangelegd kan worden (kosteloos)

Hoeveel dagen van te voren moeten we de verhuizing doorgeven

Tijdelijk internet (2 adressen) hoe werkt dit?

Super WIFI op nieuwe adres is dat ook mogelijk

Glasvezel internet, in Delfgauw wanneer komt dit daar en kan ik indien het er is direct hierover opgaan?

 

 

 

 

 

Hallo @Wouter72 , je abo verloopt niet, je vaste contract gaat over in een contract voor onbepaalde tijd.

Een verhuizing kun je via onderstaande link regelen:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm

 


Dank


Fret.

Hallo klantenservice. Einde van dit jaar zullen we verhuizen naar een nieuwbouw woning in een andere gemeente. Glasvezel wordt aangesloten. Nu krijgen we van Ziggo een schrijven met een scherpe aanbieding als we overstappen. Opvallend dat ze bij Ziggo weten dat we gaan verhuizen…(weten jullie van KPN dit soms ook?) Enfin we zijn tevreden over KPN alsmede het totaalpakket wat we nu hebben.

Graag zouden we willen weten of in het nieuwe huis via KPN alles netjes geregeld kan worden en of KPN ook aanbiedingen heeft voor vaste klanten die verhuizen. Zijn er nog (extra) kosten aan verbonden?

 


Hallo @Fret als je bijtijds je verhuisdatum doorgeeft zorgt KPN er voor dat je op je nieuwe adres weer aangesloten wordt en als daar glasvezel is wordt de glasvezellijn daar actief gemaakt, al of niet met tussenkomst van een monteur, dat kost niets.

KPN heeft dan wel degelijk een leuke aanbieding, zie de link hieronder:

https://www.kpn.com/search.htm?q=verhuizen


Thanx JanD


Ziggo weet waarschijnlijk dat er glasvezel aangelegd worden. Op basis daarvan sturen ze misschien iedereen in de wijk een scherp aanbieding?


Ziggo weet waarschijnlijk dat er glasvezel aangelegd worden. Op basis daarvan sturen ze misschien iedereen in de wijk een scherp aanbieding?

KPN doet dat ook in wijken waar glas is/wordt gelegd naar bewoners die (nog) geen klant van KPN zijn.

Mijn zwager kreeg vorig jaar bijna geld toe als hij overstapte van de kabelboer naar KPN, maar hij is er niet op ingegaan, want hij is tevreden met de kabelboer.

Â