Skip to main content

Goedemiddag,

Onlangs (althans, begin september) is mijn internet + TV verhuisd, echter is deze aanvraag nog niet administratief verwerkt. Ik krijg elke keer smsjes dat mijn combivoordeel nu niet werkt, omdat het adres van mijn mobiel niet overeenkomt met mijn internet + tv. 

Ik kan dit zelf ook niet aanpassen, omdat die lopende verhuizing nog in het systeem staat (alles werkt gewoon op het nieuwe adres, monteur heeft destijds alles aangesloten). 

Hoe kan dit z.s.m. opgelost worden?

Met vriendelijke groet,

Richard

Hoi @Richard030 

Welkom op de community van KPN.

Ik snap dat het heel vervelend kan zijn, als de verhuizing administratief nog niet volledig is verwerkt in de systemen van KPN.
Zeker als je gebruik wilt blijven maken van combivoordeel.

Het beste kun je even telefonisch contact opnemen met de afdeling Contractbeheer, Opzeggingen en Verlengingen, om daar even navraag te doen naar de actuele status rondom je verhuizing.
Mocht er ergens binnen jouw klantgegevens iets niet goed gaan, dan kan daar gelijk actie op worden ondernomen, om dit recht te trekken.

Telefoonnummers:

  • 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN Mobiele aansluiting)

Bovenstaande afdeling is bereikbaar:

  • Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten 

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt direct doorverbonden met een medewerker van bovenstaande afdeling.


Hoi @Richard030, als de verhuizing administratief nog niet is afgerond zal die het blokkeren inderdaad. Je kunt hiervoor het beste met ons bellen, zodat er direct samen met jou meegekeken kan worden hiernaar. Heb je dat al kunnen doen?


Reageer