Skip to main content
Beantwoord

Verleng korting niet fair t.o.v. nieuwe klanten

• August 23, 2025
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Het verlengaanbod van mijn internetabonnement (KPN kan max 100MB down en 30 MB up leveren op mijn adres) via MijnKPN bedraagt na de kortingsperiode 54€ per. Een nieuw abonnement via de kpn.com website bedraagt na de kortingsperiode 42€ per maand. Dit is wel een heel fors verschil en niet fair naar trouwe klanten.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@FLMVDB, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede observaties staan. Ben je er met mijn collega's uit gekomen? Als je ze nog niet gesproken hebt kun je altijd even een belafspraak maken!

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 23, 2025

@FLMVDB Goedemorgen! Wat voor contract heb je?

KPN Compleet, Hussel? Of uit welk jaar komt je contract? Er worden ook jaarlijks inflatiecorrecties doorberekend. KPN heeft verschillende contractvormen met verschillende tarieven. Het beste wat je kunt doen in dit geval is even bellen, op dit forum helpen klanten elkaar en wij hebben hier verder geen invloed op. 

• August 23, 2025

Die € 42,50 is voor alleen internet. Er zit niets bij. Geen tv, geen telefoon. Volgens mij ook geen KPN Veilig ofzo. Helemaal niets.

Als jij dat wilt, dan kan dat. Dan moet je bellen dat je over wilt naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Hoi ​@FLMVDB, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede observaties staan. Ben je er met mijn collega's uit gekomen? Als je ze nog niet gesproken hebt kun je altijd even een belafspraak maken!