Skip to main content

Twee jaar geleden was ik blij verrast dat het zin had om mijn contract te verlengen, toen ging ik er een paar euro per maand op vooruit op een Sim Only abonnement. Alle kleine beetje helpen in deze barre tijden! Deze keer ben ik niet enthousiast over het aanbod. Ik gebruik weinig data, dus heb genoeg aan 2 gig. Die optie bestaat niet meer, dus moet ik naar een duurder 3 gig abonnement, of geen data. Dan maar niet verlengen, denk ik. Of heeft het zin om de Klantenservice lief aan te kijken? 😊

U hoeft niet te verlengen. Als u niet verlengd, dan loopt uw huidige abonnement gewoon door. Misschien even wachten tot begin december. Dan heeft KPN soms heel interessante Black Friday deals. Bijvoorbeeld 0 + 2 GB gratis ofzo. Zoiets heb ik vorig jaar gedaan. Ik betaal nu € 11,50 voor effectief 2 GB data.


Hoi @nrc123, je bent inderdaad niet verplicht om te verlengen. Het gaat erom dat jij een abonnement hebt wat bij jouw wensen aansluit. Als jouw huidige abonnement dat beter doet dan de nieuwe mogelijkheden kan je jouw huidige abonnement prima behouden.

Op het moment dat je contract afloopt stopt het abonnement niet, dat blijft gewoon actief. 

De klantenservice lief aankijken mag altijd natuurlijk 😉 Het levert je alleen geen ander aanbod op, wat jij ziet als opties is hetzelfde als de klantenservice heeft.