Skip to main content
Beantwoord

Verlengen met of zonder behoud van 75gb delen?

  • 13 September 2024
  • 6 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement (onbeperkt) verlengen en zie dat dat inhoud dat ik 50gb mag delen. Nu kreeg ik onlangs enthousiast het bericht dat KPN blij met me is en ik 75gb mag delen. Als ik nu verleng, ga ik dan terug naar 50gb en is KPN niet meer blij met mij?

Dat is afhankelijk van welk mobiel abonnement u neemt. Bij Unlimited50 en Unlimited300 zit respectievelijk 40 en 50 GB. Bij SuperUnlimited 75 GB.


Unlimited. Maar die had ik al en toen kreeg ik pardoes 75gb omdat KPN blij met me is. Die zou ik met een verlening dus kwijtraken?


Hallo @Peppie68 

 

Jouw abonnementsvorm bestaat niet meer, als je verlengt kan dat alleen naar de nieuwe abonnementen, als je die 75GB wilt behouden zal je een SuperUnlimited abonnement moeten nemen, zie ook dit artikel over de nieuwe abonnementen:

 

Als het gunstiger is om je huidige abonnement te houden qua prijs dan kan je dat ook doen, je abonnement loopt dan gewoon door tegen dezelfde voorwaarden.


Ah! Marketing foefje dus. Ik ga eens kijken of ik dat ander op kan lossen. Thx!


Volgens mij is het SuperUnlimited abonnement hetzelfde geprijsd als het oude Unlimited abonnement toch?


Nee, 25 euro. 


Reageer