Skip to main content
Vraag

Verlengingsaanbod is niet aantrekkelijk

• August 29, 2026
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Geachte KPN, Ik ben sinds 2010 klant bij KPN en maak inmiddels bijna 16 jaar gebruik van jullie diensten. Ik heb internet, TV en mobiel bij KPN. Het huidige verlengaanbod zoals vermeld op jullie website van 7,50 korting per maand gedurende 6 maanden bij een nieuwe looptijd van 24 maanden vind ik eerlijk gezegd niet aantrekkelijk genoeg. Het totale voordeel bedraagt hiermee slechts €45 over een contractperiode van twee jaar. Mijn huidige abonnement bestaat uit ; Hussel Internet 100 Mbit/sTV met een extra TV-ontvanger,Pluspakket,Netflix ,BasicF-Secure, één mobiel abonnement. Mijn huidige kosten bedragen €78,55 voor Internet en TV en €19,86 voor mobiel. Ik heb inmiddels ook gekeken naar de aanbiedingen van andere providers. Daar zie ik mogelijkheden om voor Internet, TV en Mobiel een aanzienlijk lager maandbedrag te betalen. Mijn voorkeur is echter om bij KPN te blijven, mede vanwege mijn jarenlange klantrelatie. Daarom wil ik KPN graag eerst de mogelijkheid geven om met een passend aanbod te komen. Ik verzoek u daarom het huidige aanbod zoals vermeld op de website opnieuw te bekijken en daarbij ook te kijken naar: 1. overgang van mijn oude Hussel-abonnement naar de huidige KPN-propositie 2. bij voorkeur 200 Mbit internet 3. behoud van mijn TV, extra TV ontvanger en huidige combivoordeel 4. behoud van mijn huidige mobiele abonnement 5. een structueel aantrekkelijker maandbedrag 6. en eventueel het huidige verlengcadeau/coolblue-cadeaubon. Ik hoor graag wat KPN mij als trouwe klant van bijna 16 jaar maximaal kan aanbieden. Ik wil mijn abonnement bij KPN graag voortzetten, maar voordat ik verleng, wil ik graag eerst uw beste persoonlijke aanbod ontvangen Met vriendelijk groet Germa de Beer 

4 reacties

• August 29, 2026

Internet 200 met televisie kan ongeveer 10 Euro goedkoper door over te gaan naar de nieuwe abonnementsvorm. Maar hele spectaculaire verleng cadeaus hoef je niet te verwachten.

Gebruik eventueel deze link.

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • August 29, 2026

Ik ga altijd naar een KPN winkel om te kijken wat er angepast kan worden

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Beertje1955. Welkom op de community! Bedankt dat je al bijna 16 jaar voor KPN kiest. Ik begrijp goed dat je na zo'n lange tijd graag een passend aanbod wilt krijgen en dat het huidige verlengaanbod je niet enthousiast maakt.

Op de community kunnen we helaas niet meekijken naar persoonlijke verlengaanbiedingen. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je abonnement en mogelijkheden bekijken en samen met je bespreken wat er mogelijk is.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 1, 2026

Hallo ​@Beertje1955 ,

Mijn huidige abonnement bestaat uit ; Hussel Internet 100 Mbit/sTV met een extra TV-ontvanger,Pluspakket,Netflix ,BasicF-Secure, één mobiel abonnement. Mijn huidige kosten bedragen €78,55 voor Internet en TV 

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw internet-thuis-abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Je komt dan uit op 45,00 (200 Mbit/s) + 6,00 (extra ontvanger) + 12,75 (TV) = 63,75 

Netfllx Basic en Pluspakket kan gratis via het Combivoordeel. 

Dat is per direct een blijvende besparing van 78,55 - 63,75 = 14,80 per maand!  

Geen verdere cadeau’s, die zijn alleen voor nieuwe klanten.