Skip to main content

Iemand een idee van wat dit kan zijn

Ā 

Kreeg 'm ook. Mijn nieuwsgierigheid begon ook flink te jeuken.šŸ˜

Deze weten we al, dus dat is het hopelijk niet.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2023/10/30/nieuwe-zender-bij-grote-3-per-15-januari/

Ik hoop op: ā€œalle regionale zenders weer landelijkā€ (...)

Maar ik heb ook nog een 50 Mb/s abonnement (met nu 70/70 op glas). Misschien dat ze dat verhogen? Maar ja, ik tik zelden meer dan 20 Mb/s aan.


Hallo @Mike2165Ā ,

Mijn aanname is dat bij iedereen de abonnementen van 50 Mbit/s (gratis) verhoogd worden naar 100 Mbit/s.Ā 

Waarom?Ā 

100 Mbit/s is sinds begin dit jaar het minimum af te sluiten abonnement. 50 Mbit/s is voor nieuwe klanten al niet meer af te sluiten.Ā 

Let op :Ā 

Stel dat ik gelijk heb, dan wil dat niet zeggen dat voor iedereen dan ook daadwerkelijk 100 Mbit/s mogelijk is.Ā 

Ā 

Enā€¦..

Ik heb al 100 Mbit/s. Ik heb die e-mail (Meer!) inderdaad niet ontvangenā€¦..


@NoordzeeĀ dan is de e-mail niet van mij van toepassing want ik heb 1GB internet snelheid glasvezelĀ 


@NoordzeeĀ dan is de e-mail niet van mij van toepassing want ik heb 1GB internet snelheid glasvezelĀ 

Oh OK, dan is het blijkbaar een andere verrassing! Ā 


@NoordzeeĀ dan is de e-mail niet van mij van toepassing want ik heb 1GB internet snelheid glasvezelĀ 

Oh OK, dan is het blijkbaar een andere verrassing! Ā 

We gaan het zien ben benieuwdĀ 


Komen jullie nu Louis brengen?? We kijken er naar uitā€¦.Ā 


Ik heb die mail (nog) niet ontvangen.

In de afgelopen jaren kreeg je altijd 5GB extra data in december dus wellicht heeft het daar mee te maken.


Ik heb die mail (nog) niet ontvangen.

In de afgelopen jaren kreeg je altijd 5GB extra data in december dus wellicht heeft het daar mee te maken.

Dat kan het zo maar is zijn inderdaadĀ 


Ik heb die mail (nog) niet ontvangen.

Ondertussen is die mail binnen.


Ik heb die mail ook ontvangen,Ā  ik ben benieuwd. Ik heb iig ook een mobiel abonnement bij KPN.

Ā 


Bij de buren is hij ook binnen en die hebben al 100 mbit @NoordzeeĀ  dus helaas ;)

Ā 

Zelf heb ik hem ook ontvangen en ben ook wel benieuwd.


Inderdaad. Er staat ook niet bij of het mobiel of vast betreftā€¦Ā šŸ˜®. Kortom, het blijft een verrassing.šŸŽ


Meestal is het niet zo spannendā€¦Ā 


Hier nog niets ontvangen, ik heb geen mobiel abonnement bij KPN.Ā 


Ik heb hem zelf ook wel ontvangen maar niet op het email adres waarmee ik bij KPN ingeschreven ben.

Maar op een email adres waaropĀ ik alleen maar spam ontvang.

Dus sowieso beetje wazig maar we gaan het zien.


Ik denk dat de tarieven weer omhoog gaan :-)


Ik denk dat de tarieven weer omhoog gaan :-)

De verrassing is dat alle klanten omgezet worden naar 100Mbit (ook de klanten met hogere snelheden) en ze de prijs gaan betalen behorende bij het 4Gbit abonnement.

Verrassing!

šŸ˜‚šŸ¤£


Ik weet het alā€¦ā€¦.

Meer Pepernoten, Taai-Taai en Marsepein.

Ā 

Om dit te vieren hebben we een unieke winactie: jij maakt kans om mee te varen op de stoomboot van Sinterklaas! Wat je daarvoor moet doen? Lees snel verder.Ā 

Vaar samen met o.a. Party Piet Pablo, Kim Cadeau, Bennie Taaitaai en Marco Marsepein een stuk mee op de enige echte stoomboot van Sinterklaas!

https://www.kpn.com/beleef/blog/winactie-sinterklaas.htm


Het zullen wel gratis films betreffen o.i.d. of extra MB`s. Iets in die strekking. Of de officiele aankondiging van HGTV.


Het zullen wel gratis films betreffen o.i.d. of extra MB`s. Iets in die strekking. Of de officiele aankondiging van HGTV.

dat hoef je niet zo met veel bombarie aan de kondigen.

Lijkt me nou geen nuttige toevoeging.


De mail hier ook ontvangen en ook heel benieuwd naar de verrassing.Ā 

Ik denk overigens niet dat iets heel groots is maar wat extra data (zoals gebruikelijk in december),Ā gratisĀ kerstfilms (uit de oude doos) of een zender erbij, die eigenlijk maar weinig toevoegt Ā Ā (en waar niemand om vraagt).Ā 
Ā 


Hier ook de aankondiging gehad, heb 1x 50mb, alle beschikbare zenderpakketten, pairbonding v10 en 3 mobiele abonnementen dus het is een raadsel waar het heb kado van is šŸ¤·ā€ā™€ļø


Iemand een idee van wat dit kan zijn

Gratis verhoging naar 100mb/s binnen 1 maand, vandaag een brief gehad

Ā 


Iemand een idee van wat dit kan zijn

Gratis verhoging naar 100mb/s binnen 1 maand, vandaag een brief gehad

Ā 

Dat zeg ik !Ā šŸ˜‰

Ā 

HalloĀ @Mike2165Ā ,

Mijn aanname is dat bij iedereen de abonnementen van 50 Mbit/s (gratis) verhoogd worden naar 100 Mbit/s.Ā 

Waarom?Ā 

100 Mbit/s is sinds begin dit jaar het minimum af te sluiten abonnement. 50 Mbit/s is voor nieuwe klanten al niet meer af te sluiten.Ā 

Let op :Ā 

Stel dat ik gelijk heb, dan wil dat niet zeggen dat voor iedereen dan ook daadwerkelijk 100 Mbit/s mogelijk is.Ā 

Ā 

Enā€¦..

Ik heb al 100 Mbit/s. Ik heb die e-mail (Meer!) inderdaad niet ontvangenā€¦..

Ā 

Ā 

Ā 


Niks ontvangen. Geen mobiel abonnement en eerder dit jaar van 100 Mb naar 200 Mb zonder bijkomende kosten.

Met de huidige prijzen mag 50 best naar 100.