Skip to main content

Iemand een idee van wat dit kan zijn

Ā 

Iemand een idee van wat dit kan zijn

Gratis verhoging naar 100mb/s binnen 1 maand, vandaag een brief gehad

Ā 

Dat zeg ik !Ā šŸ˜‰

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

dan moeten ze niet iedereen mailen he ;)

Ā 


Niks ontvangen. Geen mobiel abonnement en eerder dit jaar van 100 Mb naar 200 Mb zonder bijkomende kosten.

Ik ben er bijna van overtuigd dat deze "verrassing" in de mobiele abonnementen zit.

Ik verwacht een (tijdelijke) verhoging van de databundels.

Is er iemand die deze mail ontvangen heeft maar die geen mobiel KPN abonnement heeft met een gelimiteerde databundel?


Ik heb 1 Gbps glas (AON, dus meer is niet mogelijk) en Unlimited + 5G voor mobiel.

Benieuwd wat daar nog mĆ©Ć©r bij kan komen danĀ šŸ˜…. Zal wel iets flauws zijn.


Ik heb 200 up en down plus tv en mobiel bellen, en ook deze mail ontvangen. Misschien verhoging naar 1 Gigabit?Ā 


Ik heb 200 up en down plus tv en mobiel bellen, en ook deze mail ontvangen. Misschien verhoging naar 1 Gigabit?Ā 

Als het zoiets wordt, zou ik toch een mail met minder moeten krijgen?Ā šŸ˜‚


Er worden met de formulering van die mail wel nogal hoge verwachtingen gewekt en als het dan straks toch tegenvalt kan zo'n marketingactie zich nog wel eens als een boomerang tegen je gaan werken.


Er worden met de formulering van die mail wel nogal hoge verwachtingen gewekt en als het dan straks toch tegenvalt kan zo'n marketingactie zich nog wel eens als een boomerang tegen je gaan werken.

Nou, dat vooral inderdaad. Aangezien er bij mij weinig ā€˜meerā€™ kan worden, distilleer ik daaruit dat het waarschijnlijk iets gaat worden waar niemand iets mee doet. Inderdaad extra films of series, nieuwe tv-zenders of een hogere (theoretische) maximumsnelheid voor mobiel. Waarbij die laatste vooral theoretisch is Ć©n je nu al meer kunt halen als je toevallig naast de juiste mast staat.

Maar goed. Ik blijf wel klant hoor, haha.


Is er iemand die deze mail ontvangen heeft maar die geen mobiel KPN abonnement heeft met een gelimiteerde databundel?

1Gbps AON glas hier en Unlimited data op mobiel. Mail ook ontvangen. Wel heb ik nog een paar 1GB-data only abo's dus de ā€˜standaardā€™ extra data zoals we altijd in december zien zou mij niks verbazen inderdaad.

Of zou het misschien toch een aankondiging worden dat de AON-netten omgebouwd gaan worden naar PON en je daarmee een hogere bandbreedte kan halen? Dat zou namelijk best wel groot nieuws zijn en omdat KPN geen GPON meer uitrolt is de kwestie van verstoring door AON NT's ook niet meer aan de orde omdat XGS-PON op andere lichtgolflengtes opereert.

Mensen met gigabit PON die de mail gehad hebben?


Ik heb gewoon nog koper, en heb de mail ook ontvangen @NHendriksĀ .

Dus dat laatste verwacht ik niet.

Ā 


Ik heb gewoon nog koper, en heb de mail ook ontvangenĀ @NHendriksĀ .

Dus dat laatste verwacht ik niet.

Ā 

Ah, dan lijkt mij dat inderdaad onwaarschijnlijk šŸ¤”


Dan zou ik die email niet ontvangen want ik heb al 1Gb
maar toch heb ik hem gekregen.
Dan blijf ik gokken op dat we de 100.000 krijgenšŸ˜ŽšŸ¤‘šŸ¤‘

Ofā€¦. ook leukā€¦..
Een chocoladeletter van SinterKLAAS


Hier nog niets ontvangen, ik heb geen mobiel abonnement bij KPN.Ā 

Niks ontvangen. Geen mobiel abonnement ...

Zijn er anderen die geen mobiel abonnement bij KPN hebben maar wel die mail ontvangen hebben?

Ā 


Er zijn ook mensen die wel mobiel en internet tv hebben die ook geen email hebben ontvangen.
Misschien een select gezelschap, iets wat ze wel vaker doen?
Afijn het blijft spannendĀ šŸ˜Ž


Spannend zal wel mee vallen bij KPN ;)


Wat we meer krijgen?
Rekeningen denk ikĀ šŸ˜‹šŸ˜‚šŸ¤£


Denk dat je volgende week te horen krijgt hoeveel je volgend jaar meer gaat betalen......šŸ’°šŸ’°šŸ’°


Ik heb de mail ook ontvangen. Maar ik heb geen tv.. Dus zou wel wat met mobiel of internet te maken hebbenĀ 


Ik heb de mail ook ontvangen. Maar ik heb geen tv.. Dus zou wel wat met mobiel of internet te maken hebbenĀ 

Dan puur en alleen mobiel.Ā 


Wonderlijk genoeg heb ik die e-mail (nog) niet mogen ontvangen in mijn mailbox.
Dus blijkbaar krijgt niet elke klant deze e-mail toegestuurd.
Ben uiteraard wel erg benieuwd wat er achter die verassing zit!! en of het ook voor elke klant geldt.


@Michel.uit.ArnhemĀ , heb jij een mobiel abonnement bij KPN?


Het cadeau is in de maand deze er het entertainment plus ( e!nterment) een maand gratis!Ā 


december


@Michel.uit.ArnhemĀ , heb jij een mobiel abonnement bij KPN?

HoiĀ @martijn197108Ā 

Jazeker! heb ik een mobiel abonnement bij KPN.
Ik heb het KPN mobiel abonnement ā€œUnlimited data & bellenā€ (met combivoordeel).

Ā 


Hmm, dat maakt het geheel nog onduidelijker @Michel.uit.ArnhemĀ ā€¦

Ik zou dan echt niet weten wat de "verrassing " moet zijn.


Hmm, dat maakt het geheel nog onduidelijkerĀ @Michel.uit.ArnhemĀ ā€¦

Ik zou dan echt niet weten wat de "verrassing " moet zijn.

Ā 

Lekker spannend toch!!, dat KPN nog zo heerlijk vaag is over deze verassing.
Kunnen wij klanten daar heerlijk over speculeren op het forum.

Misschien krijgen we wel een nieuwe lijn van mobiele abonnementen met meer data zoalsĀ @wjbĀ al eerder schreef in deze topic, met daarbij meer keuze in unlimited abonnementen zoals ook Odido inmiddels heeftĀ gedaan.

Maar het kan ook zomaar iets heel anders zijn, het is echt afwachten tot het bekend wordt gemaakt.