Skip to main content

Iemand een idee van wat dit kan zijn

Ā 

Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd, want ik heb het mailtje ook gehad.

Wat we meer krijgen?
Rekeningen denk ikĀ šŸ˜‹šŸ˜‚šŸ¤£

šŸ˜‚ @huistijgerĀ jij, dwaas!!Ā šŸ¤£ Alle rekeningen van klanten worden naar huistijger gestuurd, dus doe jou hele grote gouden kluis maar open!Ā šŸ˜‚


Misschien is het toegang tot een kerstfilm, een maand gratis netflix of zoiets.Ā 

Ā 


Ik heb het gevoel dat het weer een wassen neus is. Geen grote dingen dus.Ā 


Ik ben het wel eens met @Dennis SchreveĀ dat @Huistijger alles zou moeten betalen. Dat zou ideaal zijn.


Iemand een idee van wat dit kan zijn

Iemand een idee van wat dit kan zijn

Ā 

Heb ook die mail gehad en vandaag kreeg ik hem weer met dit in mijn mailboxĀ 

Ā 

Ā 


Ook deze niet ontvangen.Ā  Maar voor mij geen toegevoegde waarde die 'deals'Ā 


Het lijkt me dat dat een losstaande actie is, want het mailtje omschrijft dat er meer is. En 3 maanden een zenderpakket is enkel tijdelijk iets en moet je volgens mij ook zelf opzeggen.


Ik heb 1gb internet en 1 unlimited en 3 gewone abonnementen.Ā  En heb de mail ook gehad.Ā 

Ā 

En niets is gratis tegenwoordig. Dus de verrassing is weer een verhoging van het abonnement.Ā 

Ā 

De enige verrassing die ze mij kunnen geven is en verlaging van het abonnement.Ā  Kijk geen gewone tv en iedereen heeft al zoveel van die zenders waar ze nooit na kijken.Ā Ā 


Mijn nieuwe aanname is dat het sowieso iets met een mobiel abonnement te maken heeft. De redenĀ hiervoor is dat ik die e-mail niet heb ontvangen als klant zonder mobiel abonnement.Ā 
Ā 

Dat ā€œMeerā€ zou wel eens kunnen betekenen dat de huidige abonnementen van 3 Gb, 12 Gb en 20 Gb gratis worden opgetrokken naar bv 5 Gb, 15 Gb en 25 Gb. Unlimited wellicht verder omhoog naar bv 12 Gb per dag.Ā 
Ā 

Disclaimer: Het is maar een aanname.Ā 


Was dat daglimiet niet al omhoog? ik kreeg laatst toen ik een dag door NL had gereisd met het OV een sms op 12,5 gb dat ik op de helft zat.


Was dat daglimiet niet al omhoog? ik kreeg laatst toen ik een dag door NL had gereisd met het OV een sms op 12,5 gb dat ik op de helft zat.

Ik dacht van 8 Gb naar 10 Gb.Ā 


Of ze waren te laat met versturen maar ik kreeg hem echt pas op 12,5 gb had netflix hele dag op hoog gehad en me telefoon als hotspot gebruikt voor me laptop en tablet

Ā 


Ik heb het gevoel dat het weer een wassen neus is. Geen grote dingen dus.Ā 

Nee, die hebben we al eerder gekregen.šŸ¤£


Ā Ā 

Het cadeau is in de maand deze er het entertainment plus ( e!nterment) een maand gratis!Ā 

Lijkt me stug, ik heb geen TV in het abonnement en ook gehad.

Ā 

En niets is gratis tegenwoordig. Dus de verrassing is weer een verhoging van het abonnement.Ā 

Dat zou niet conform de algemene voorwaarden zijn en dan zou KPN contractbreuk plegen. Lijkt me niet iets dat KPN zal doen.


Ā Ā 

Ā 

Ā 

En niets is gratis tegenwoordig. Dus de verrassing is weer een verhoging van het abonnement.Ā 

Dat zou niet conform de algemene voorwaarden zijn en dan zou KPN contractbreuk plegen. Lijkt me niet iets dat KPN zal doen.

Ā 

Waarom zijn al mijn abonnement deze maand dan verhoogt met 1 a 2 euro.Ā 


Ā Ā 

Ā 

Ā 

En niets is gratis tegenwoordig. Dus de verrassing is weer een verhoging van het abonnement.Ā 

Dat zou niet conform de algemene voorwaarden zijn en dan zou KPN contractbreuk plegen. Lijkt me niet iets dat KPN zal doen.

Ā 

Waarom zijn al mijn abonnement deze maand dan verhoogt met 1 a 2 euro.Ā 

Das elk jaar zo met inflatie kosten


Waarom zijn al mijn abonnement deze maand dan verhoogt met 1 a 2 euro.Ā 

De jaarlijkse inflatiecorrectie die al eerder kenbaar is gemaakt. Deze komt ieder jaar rond oktober. Dit heb ik netjes per mail gehad. Hier staat het ook:Ā https://www.kpn.com/service/inflatiecorrecties.htm. Deze link is in de laatste factuurmails van vorige maand meegekomen.


Mijn nieuwe aanname is dat het sowieso iets met een mobiel abonnement te maken heeft. De redenĀ hiervoor is dat ik die e-mail niet heb ontvangen als klant zonder mobiel abonnement.Ā 
Ā 

Dat ā€œMeerā€ zou wel eens kunnen betekenen dat de huidige abonnementen van 3 Gb, 12 Gb en 20 Gb gratis worden opgetrokken naar bv 5 Gb, 15 Gb en 25 Gb. Unlimited wellicht verder omhoog naar bv 12 Gb per dag.Ā 
Ā 

Disclaimer: Het is maar een aanname.Ā 

Het enigste wat gratis voor de komende drie maanden is hbo max en ESPN, voor viaplay drie maanden 50% korting ipv 15,99 voor 7,99.

Het is niet iets bijzonders, maar had ik ook niet verwacht.


Mijn nieuwe aanname is dat het sowieso iets met een mobiel abonnement te maken heeft. De redenĀ hiervoor is dat ik die e-mail niet heb ontvangen als klant zonder mobiel abonnement.Ā 
Ā 

Dat ā€œMeerā€ zou wel eens kunnen betekenen dat de huidige abonnementen van 3 Gb, 12 Gb en 20 Gb gratis worden opgetrokken naar bv 5 Gb, 15 Gb en 25 Gb. Unlimited wellicht verder omhoog naar bv 12 Gb per dag.Ā 
Ā 

Disclaimer: Het is maar een aanname.Ā 

Het enigste wat gratis voor de komende drie maanden is hbo max en ESPN, voor viaplay drie maanden 50% korting ipv 15,99 voor 7,99.

Het is niet iets bijzonders, maar had ik ook niet verwacht.

Dat is ook nog niet wat ze bedoelen wacht volgende week af


Mijn nieuwe aanname is dat het sowieso iets met een mobiel abonnement te maken heeft. De redenĀ hiervoor is dat ik die e-mail niet heb ontvangen als klant zonder mobiel abonnement.Ā 
Ā 

Dat ā€œMeerā€ zou wel eens kunnen betekenen dat de huidige abonnementen van 3 Gb, 12 Gb en 20 Gb gratis worden opgetrokken naar bv 5 Gb, 15 Gb en 25 Gb. Unlimited wellicht verder omhoog naar bv 12 Gb per dag.Ā 
Ā 

Disclaimer: Het is maar een aanname.Ā 

Ā 

Dat is ook nog niet wat ze bedoelen wacht volgende week af

Ā 

Dat sowieso.

Los daarvan komt Black Friday eraan. Vorig jaar was er geen leuke aanbieding voor mobiele abonnementen. Misschien dit jaar wel?Ā Ā 


Tess43 schreef:

Het enigste wat gratis voor de komende drie maanden is hbo max en ESPN, voor viaplay drie maanden 50% korting ipv 15,99 voor 7,99.

Het is niet iets bijzonders, maar had ik ook niet verwacht.

Maar dieĀ extraatjes in novemberĀ hebben niets met die mail van doen.


Mijn nieuwe aanname is dat het sowieso iets met een mobiel abonnement te maken heeft. De redenĀ hiervoor is dat ik die e-mail niet heb ontvangen als klant zonder mobiel abonnement.Ā 
Ā 

Dat ā€œMeerā€ zou wel eens kunnen betekenen dat de huidige abonnementen van 3 Gb, 12 Gb en 20 Gb gratis worden opgetrokken naar bv 5 Gb, 15 Gb en 25 Gb. Unlimited wellicht verder omhoog naar bv 12 Gb per dag.Ā 
Ā 

Disclaimer: Het is maar een aanname.Ā 

Hoi @NoordzeeĀ 

Ik heb wel een mobiel abonnement bij KPN, maar net zoals jouw deze e-mail niet mogen ontvangen.
Dus deze e-mail wordt blijkbaar niet naar elke klant toegestuurd, met of zonder een mobiel abonnement bij KPN.

Daarnaast verwacht ik eerlijk gezegd hetzelfde, wat jij nu hebt geschreven.
Verhoging van de databundels van de mobiele abonnementen, en misschien een uitbreiding van de mobiele unlimited abonnementen.

De huidige mobiele abonnementen bestaan in hun huidige vorm al lange tijd, met soms een lichte aanpassing, dus het zou niet raar zijn als daar eens de bezem door heen ging.Ā 

Maar nogmaals, het is ook een aanname vanuit mijn kant.


De huidige mobiele abonnementen bestaan in hun huidige vorm al lange tijd, met soms een lichte aanpassing, dus het zou niet raar zijn als daar eens de bezem door heen ging.Ā 

Dan hoop ik op een veegmachine door de data-only šŸ¤”

Ā 


Was dat daglimiet niet al omhoog? ik kreeg laatst toen ik een dag door NL had gereisd met het OV een sms op 12,5 gb dat ik op de helft zat.

Ik dacht van 8 Gb naar 10 Gb.Ā 

Klopt! dit is een tijdje geleden verhoogd van 8 GB dagbundel naar 10 GB bij Unlimited.
Maar bij Odido is deze dagbundel bij Unlimited onlangs verdubbeld van 10 GB naar 20 GB per dag.
Weet weet volgt KPN dezelfde weg.


De huidige mobiele abonnementen bestaan in hun huidige vorm al lange tijd, met soms een lichte aanpassing, dus het zou niet raar zijn als daar eens de bezem door heen ging.Ā 

Dan hoop ik op een veegmachine door de data-only šŸ¤”

Ā 

Ā 

Hoi @NHendriksĀ 

Sluit ik mij bij aan!