Skip to main content

Iemand een idee van wat dit kan zijn

Ā 

Hou krijg ik onderhand mijn TV omdat ik nieuwe abonnee ben geworden in het weekend? Of is dit weer een loos alarm? Als dit loos alarm is ga ik na een jaar maar weer op zoek naar een nieuwe een nieuwe aanbieder.


Hou krijg ik onderhand mijn TV omdat ik nieuwe abonnee ben geworden in het weekend? Of is dit weer een loos alarm? Als dit loos alarm is ga ik na een jaar maar weer op zoek naar een nieuwe een nieuwe aanbieder.

Welkom op het forum van KPNĀ @zoietsĀ Ā !

En natuurlijk ook welkom bij de ā€œgroenste providerā€ van Nederland als nieuwe klant.

Voor alle vragen omtrent de levering van jouw televisie als cadeau bij jouw nieuweĀ abonnement, kun je bellen met Sidekix op telefoonnummerĀ 088 - 6237006.
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 21:00 uur, en op de zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.

Sidekix kan jouw vertellen wanneer ze de televisie bij jouw komen leveren, zei gaan ook over de planning en het uitleveren van de welkoms cadeaus namensĀ KPN.

KPN zelf kan jouw daar niets over zeggen, omdat ze dat volledig uit handen hebben gegeven aan het bedrijf Sidekix.

Oh ja!: je vraagt dit nu binnen een topic met een heel ander onderwerp, graag in het vervolg een eigen topic opstarten.


Ik heb mijn instellingen nog eens gecheckt in principe mag KPN mij dergelijke berichten wel sturen via email. Bulk mail gaat natuurlijk wel vaker fout.


Waarschijnlijk een tv zender erbij šŸŽ‰šŸŽ‰šŸ˜Ž


Waarschijnlijk een tv zender erbij šŸŽ‰šŸŽ‰šŸ˜Ž

Dat duurt nog even, op 15 januari 2024 pasā€¦

https://mediamagazine.nl/hgtv-vanaf-januari-te-zien-bij-ziggo-kpn-en-odido/


Waarschijnlijk een tv zender erbij šŸŽ‰šŸŽ‰šŸ˜Ž

Dat duurt nog even, op 15 januari 2024 pasā€¦

https://mediamagazine.nl/hgtv-vanaf-januari-te-zien-bij-ziggo-kpn-en-odido/

En het is allemaal al aangekondigd, lijkt me dan stug dat ze het via deze mail zo geheimzinnig doen.

Ā 

Vind het speculeren overigens stiekem wel leuk šŸ˜…


Iemand een idee van wat dit kan zijn

Ā 

Waarschijnlijk Formule 1 samen met Ziggo ect.


Zal het dit zijn? Die kreeg ik gisteren.

Ā 


Zal het dit zijn? Die kreeg ik gisteren.

Ā 

Die heb ik weer niet gehad omdat die onderdeel is van het ā€˜Cadeautje van KPNā€™, een maandelijks terugkomend iets. Die mails komen bij mij nooit binnen, heb ik mij volgens mij ook nooit op ingeschreven.


Ik denk het niet. Er staat duidelijk volgende week.Ā 

Wel even je telefoon opladen @Joyz89Ā šŸ˜‰.


Ik denk het niet. Er staat duidelijk volgende week.Ā 

Wel even je telefoon opladenĀ @Joyz89Ā šŸ˜‰.

Nu moet ik echt opladen @PeterGĀ šŸ˜‚.. Alweer 2 dagen geleden... Ik vergeet dat altijd šŸ¤­Ā 

Ā 


VERRASSING!

Ā 


VERRASSING!

Ā 

Waar zit de teleurgesteld knop?Ā 


We nemen je feedback zeker mee, Menno! Kan me voorstellen dat het een beetje een dooie mus is zo.Ā 


Ā 


En voor de mensen met unlimited?Ā 


En voor de mensen met unlimited?Ā 

Ik zou eigenlijk verwachten dat die mensen geen mails hebben ontvangen t.a.v. deze "verrassing".


Unlimited blijft zoals het is met 10 GB start per dag.

Zie

Ā 


Unlimited blijft zoals het is met 10 GB start per dag.

Zie

Ā 

Toch raar dat ik vorige week op 12,5 Gb een app kreeg u bent op de helft.


En voor de mensen met unlimited?Ā 

Ik zou eigenlijk verwachten dat die mensen geen mails hebben ontvangen t.a.v. deze "verrassing".

Helaas wel gehad vorige week maar nu nog niks.


Nou vraag ik mij toch iets afā€¦.

Ik heb meerdere abonnementen, namelijk ā€¦Ā ik heb hier in huis 1x Unlimited, 1x 3GB enĀ 2x Kids-Sim 1GB + 1GB.Ā 

De Kids-Sim hebben beide al dubbele data, wordt dit nu wel of juist niet verdubbeld? Beide Kids-Sim abonnementen zijn van eind 2022Ā en begin 2023. De verrassingsemail die vandaag ontvangen is spreekt over een verdubbeling, maar is dit dan als nog 1 + 1GB of wordt dit dan 2 + 2GB omdat er al sprake is van een verdubbeling.


Ik gebruik bijna geen data heb dus een heel laag simonly abonnement en ik krijg deze data die ik nu heb ook al niet op, dus wat moet ik in vredesnaam met al die data?
Van mij mogen ze het houden.


@huistijgerĀ 

Ik heb ook nu al meer dan in verbruik. Maar bij plotseling nodig als uitval vast internet en weekje weg is de overcapaciteit wel fijn. Nu hier 10 GB p/m. Verbruik vaak tot 3 (kijk nog wel eens even tv in de snackbar en grillroom als het eten nog moet komen).

Dat kan ik straks wat kwistiger doen. Want ik ga er niet mijn bundel voor verlagen.

Heel relaxed, een 'te groteā€™ bundelšŸ™‚. Buiten de deur gebruiken zoals ik het thuis gewend ben zeg maar. Alleen in coronatijd toen ik nog een wat kleinere bundel had was het verbruik zelden hoger dan 500 MB.

En uitval van internet? Hier wordt meest tv gekeken via dat internet. Met digitenne is hier al maanden een onverklaarbare storingsbron. Dat is niet fijn.


Ik gebruik bijna geen data heb dus een heel laag simonly abonnement en ik krijg deze data die ik nu heb ook al niet op, dus wat moet ik in vredesnaam met al die data?
Van mij mogen ze het houden.

Dan heb je dat abonnement vanwege de Entertainment korting en het pluspakket?

Uiteraard is het aan jouw maarĀ dan kan je naar alle waarschijnlijkheid elders goedkoper uit zijn en toch gebruikmaken van het kpn netwerk.Ā 

Ik maak thuis niet eens gebruik van de Wifi verbinding en krijg net aan 2 Gb op van de 5Gb.

Ā 

Uiteindelijk kost het je niks meer, en zijn de KPN abonnementen toch al duur genoeg.


Dan heb je dat abonnement vanwege de Entertainment korting en het pluspakket?

Uiteraard is het aan jouw maarĀ dan kan je naar alle waarschijnlijkheid elders goedkoper uit zijn en toch gebruikmaken van het kpn netwerk.Ā 

Ook ik heb Ć©Ć©n klein abonnement bij KPN ondergebracht vanwege de entertainmentkorting en het pluspakket.

Ik betaal hierdoor dus per maand ā‚¬11,99 minder aan mijn vaste Internet & TV abonnement terwijl dat 3GB abonnement me ā‚¬15,- per maand kost. Feitelijk betaal ik dus maar ā‚¬3,01 voor dat 3GB abonnement en voor de ā‚¬3,01 krijg ik nu dus ook nog eens dubbele data. Ik ken eigenlijk geen andere providers die mij voor die prijs een 6GB abonnement met unlimited bellen/smsen kunnen leveren.