Skip to main content
Beantwoord

Vervallen mijn Combivoordelen wanneer de samenstelling van mijn abonnement wijzigt?

• June 12, 2025
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Op dit moment heb ik level 3 met combivoordeel. Dit komt doordat mijn kinderen nog thuis wonen. Wat gebeurd er bijvoorbeeld met Netflix standaard,  als ik dat zou kiezen en het abonnement veranderd? In de voorwaarden staat dat het dan afgesloten word. Maar is er geen andere optie dan?

Als je internet, 1 mobiele abonnement en spotify zou hebben hoeveel punten heb je dan? 

Alvast bedankt 🙂

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Deetje21 

Hierbij het puntensysteem (zie onderaan) die geldt bij de huidige combivoordelen van KPN, zodat jezelf kunt uitrekenen in welke level je terecht komt bij een wijziging.

Bij de het voorbeeld die je aangeeft in je vraag (internet + 1 mobiel + Spotife) zou je terechtkomen in Level 1.

In Level 3 waar je nu in zit, krijg je Netflix Standaard er gratis bij als daar voor kiest, zak je terug naar Level 1 of 2 (als je producten of diensten uitzet) dan zal Netflix Standaard veranderen in Netflix Basic (met reclame).

Hierbij de levels en de benodigde punten:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Deetje21 

Hierbij het puntensysteem (zie onderaan) die geldt bij de huidige combivoordelen van KPN, zodat jezelf kunt uitrekenen in welke level je terecht komt bij een wijziging.

Bij de het voorbeeld die je aangeeft in je vraag (internet + 1 mobiel + Spotife) zou je terechtkomen in Level 1.

In Level 3 waar je nu in zit, krijg je Netflix Standaard er gratis bij als daar voor kiest, zak je terug naar Level 1 of 2 (als je producten of diensten uitzet) dan zal Netflix Standaard veranderen in Netflix Basic (met reclame).

Hierbij de levels en de benodigde punten: