Skip to main content
Beantwoord

Vervalt de entertainmentkorting bij het nieuwe KPN Combivoordeel?

• February 5, 2025
  • 20 reacties
  • 585 keer bekeken

Mijn level is 3 en op dit moment heb ik keuzevoordeel van € 5 entertainmentkorting.
Nu wil ik een ander cadeau en kies ik voor ESPN Compleet dat al in mijn pakket zit voor € 14,99
Als ik deze kies krijg ik echter een Maandelijks verschil van + 5,-
Dit snap ik dus niet, + betekent volgens mij dat ik meer ga betalen en het verschil tussen € 5 en € 14,99 is € 9,99.
Wat gaat hier niet goed?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Keizer, ik spring er even in, want volgens mij heb je nog geen duidelijkheid gevonden over je level en de korting.

Het klopt dat je in het vernieuwde Combivoordeel in level 3 voor ESPN Compleet kunt kiezen als keuzevoordeel optie. Als je hier jouw level checkt, kan je de gewenste optie kiezen en zie je wat dat voor jou doet met de korting en abonnementskosten. 

Op welke kosten je totaal uit komt, hangt af van jouw abonnement en welke opties je aan hebt staan. Je krijgt ook eerst een kostenoverzicht te zien voordat je bevestigt, die je uit kunt klappen voor de details. Ik raad je aan om die even goed te bekijken, daar kan je zien waar het eventuele verschil in zit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

• February 5, 2025

Het nieuwe "level" systeem komt in de plaats van entertainmentkorting. Dus ja, die 5 euro vervalt. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • February 5, 2025

Dat de entertainmentkorting vervalt is duidelijk maar door mijn keuze voor ESPN compleet verwacht ik een maandelijks verschil van - € 9,99 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 5, 2025

Is een verkeerde aanname.  

• Auteur
  • Slimmerik
  • February 5, 2025

@Raspberry, erg duidelijk antwoord 😏

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 5, 2025

Tja...😏

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Keizer, ik spring er even in, want volgens mij heb je nog geen duidelijkheid gevonden over je level en de korting.

Het klopt dat je in het vernieuwde Combivoordeel in level 3 voor ESPN Compleet kunt kiezen als keuzevoordeel optie. Als je hier jouw level checkt, kan je de gewenste optie kiezen en zie je wat dat voor jou doet met de korting en abonnementskosten. 

Op welke kosten je totaal uit komt, hangt af van jouw abonnement en welke opties je aan hebt staan. Je krijgt ook eerst een kostenoverzicht te zien voordat je bevestigt, die je uit kunt klappen voor de details. Ik raad je aan om die even goed te bekijken, daar kan je zien waar het eventuele verschil in zit.

• Auteur
  • Slimmerik
  • February 5, 2025

@Alexandra, dank je wel. Dat maakt het al duidelijker, ik wacht tot keuzevoordeel weer beschikbaar komt en dan ga ik zien waar ik op uit kom.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Helemaal goed ​@Keizer. Ik verwacht dat je er vrij vlot weer bij kunt om je keuzevoordeel te bekijken en kiezen. Er wordt achter de schermen hard aan gewerkt om alle verzoeken zo snel mogelijk te verwerken.

• Auteur
  • Slimmerik
  • February 6, 2025

Is er al enig zicht op wanneer keuzevoordeel weer bereikbaar is, geprobeerd vanaf gistermiddag maar nog steeds niet beschikbaar.
Zelfs inloggen op kpn.com werkt niet meer.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Keizer Klopt, het is sinds het nieuwe Combivoordeel er is erg druk! We zijn hard aan het werk om het zo gauw mogelijk weer beschikbaar te maken. Ik kan je op dit moment alleen aanraden om het later opnieuw te proberen.

• Deelnemer
  • February 7, 2025

Ik heb het gevoel dat ik niets kado krijg, ik heb nu entertainment korting van €5.  
ik ben level 3 en heb 11 punten.

Ik  raak de korting kwijt als ik  HBO neem.  
Ik ga dus meer betalen als ik een kado als trouwe klant accepteer.

En die korting komt nooit meer terug.

Zijn wij nu dom of KPN zo slim.

Beloon trouwe klant met iets wat echt niets kost.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 8, 2025

Je bekijkt het verkeerd  ​@wouterpronk 
Ik had ESPN voor 14.99 en €5 voordeelkorting
Nu heb ik ESPN gratis en geen voordeelkorting.
En opnemen gratis wat die 5 euro weer goed maakt en het pluspakket gratis.
Dus alleen maar voordeel.

• Deelnemer
  • February 8, 2025

Ik heb/had opnemen al gratis! 
Ik zie het cadeautje niet.

het zou een cadeau zijn als mijn maandelijkse kosten gelijk blijven en ik een streamingdienst er gratis bij krijg  

• February 8, 2025

Ik heb/had opnemen al gratis! 
Ik zie het cadeautje niet.

het zou een cadeau zijn als mijn maandelijkse kosten gelijk blijven en ik een streamingdienst er gratis bij krijg  

Maar je hebt nu HBO Max niet zonder kosten welk HBO Max abonnement heb je nu? Waarschijnlijk Standaard dat kost je nu € 4,99 meer. ( € 9,99 - € 5,00) met level 3 is HBO Standaard zonder extra kosten. Aan het opnemen en het pluspakket veranderd weinig voor jouw. Heb je nu alleen HBOMAX als streamdienst? 

• Deelnemer
  • February 8, 2025

ik heb nu gratis plus pakket incl het opnemen.

en ik heb entertainment korting

korting op mijn mobiel

korting op data kaart

geen streaming dienst.

als ik entertainment korting kwijtraak als ik een streamingdienst neem dan ben ik duurder uit als ik een cadeau accepteer.

dat is toch geen kado

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 8, 2025

Kan je je factuur delen en dan eerst de klantgegevens wegpoetsen? Dan kunnen we voor je mee kijken. Want als het goed is heb jij die entertainment voordeel omdat je juist een zenderpakket of streamingsdienst hebt. Anders zou je die korting niet krijgen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • February 8, 2025

korting op mijn mobiel

korting op data kaart

geen streaming dienst.

als ik entertainment korting kwijtraak als ik een streamingdienst neem dan ben ik duurder uit als ik een cadeau accepteer.

dat is toch geen kado

Dan hoor je die 5 euro entertainmentkorting niet eens te krijgen op dit moment als je geen streamingdienst of spotify hebt. Die 5 euro is korting vanwege een combinatie op internet mobiel en een entertainment pakket. 

• Deelnemer
  • February 8, 2025

korting op mijn mobiel

korting op data kaart

geen streaming dienst.

als ik entertainment korting kwijtraak wanneer ik een streamingdienst neem dan ben ik duurder uit. 

dat is toch geen kado!, ik heb weliswaar een extra dienst, maar eigenlijk niet nodig. 

liever een extra korting, dat merk ik aan mijn maandbedrag. 

•  

• Deelnemer
  • February 8, 2025

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • February 8, 2025

5 euro korting vanwege spotify. Dat vervalt inderdaad als je voor iets nieuws kiest.

Espn = 15 euro korting. 

Netflix: 8,99 euro korting. 

Moet het wel iets zijn wat je ligt en wilt hebben. Anders zou ik het lekker zo laten.