Skip to main content
Beantwoord

Vervalt het gratis Pluspakket als ik kies voor gratis Netflix?

• February 21, 2025
  • 9 reacties
  • 170 keer bekeken

Hoi.zelf heb ik int/tv en 2 mobiel abbo bij kpn.daar zit dan de korting van het pluspakket bij dus 0 euro.als ik de 2de optie kies voor netflix kost mij dat 5 euro maar vervalt dan me pluspakket korting of blijf die bestaan .grt john

Beste antwoord door bnh

Je Plus Pakket korting blijft gewoon staan.

De Netflix valt onder Keuzevoordeel, en je Pluspakket onder Combivoordeel.

Voorbeeld:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2025

Je hebt het hier over het nieuwe Level systeem voor korting?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2025

Ja klopt .als ik de 2de keus doet voor netflix ben ik 8 euro goedkoper uit maar niet als me combikorting vervalt of staat dat los van mekaar

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 21, 2025

Je Plus Pakket korting blijft gewoon staan.

De Netflix valt onder Keuzevoordeel, en je Pluspakket onder Combivoordeel.

Voorbeeld:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2025

De entertainmentkorting (€ 5) is van het oude systeem en bestaat niet meer als je voor het nieuwe systeem kiest.

Al vanaf Level 1 is het Pluspakket sowieso gratis. En kun je ook nog kiezen voor gratis Netflix Basic. 😀

Bij internet + 2 x mobiel val je toch al in Level 2? In dat geval heb je ook gratis opnemen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 21, 2025

De entertainmentkorting (€ 5) is van het oude systeem en bestaat niet meer als je voor het nieuwe systeem kiest.

Al vanaf Level 1 is het Pluspakket sowieso gratis. En kun je ook nog kiezen voor gratis Netflix Basic. 😀

Bij internet + 2 x mobiel val je toch al in Level 2? Dat maakt zonder KPN TV geen verschil met 1 volgens mij.

Je begrijpt het verkeerd ​@PeterG.
@Johnb1972 Hij heeft het over het TV Plus Pakket, dat hij gratis krijgt omdat hij TV en mobiel bij KPN heeft. Dit staat los van je combivoordeel, Daarom verandert er niets hierin en blijft hij deze behouden. Dit valt onder de combivoordeel en niet de keuzevoordeel.

Optie 2 van Netflix kost €13,99, min de €8,99 van het Netflix pakket dat je als optie 1 gratis krijgt, maakt dat je maar €5,00 hoeft te betalen voor optie 2 van Netflix.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2025

Maar de vraag was: Vervalt pluspakket korting? 

Ik geef aan dat dat gratis blijft.

Aangegeven werd dat de Entertainmentkorting voor Netflix verkregen word. Ik geef aan dat in het nieuwe systeem dat niet meer bestaat, maar dat Netflix (basic) gratis is.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 21, 2025

Maar de vraag was. Vervalt pluspakket korting. 

Ik geef aan dat dat gratis blijft.

Dan heb ik je reactie verkeerd gelezen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2025

Ach, maakt niet uit ​@bnh .

Ik lees ook wel eens wat verkeerd op het forum. Of blijk het zelf net niet goed te begrijpen met nieuwe dingen dus ook net niet goed uit te leggen😮.

Hopelijk is het voor ​@Johnb1972 nu duidelijk. (?)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2025

Hoi tnx .ja het is me duidelijk nu .bedankt.ik ga het gewoon doen dan.het kan ook zijn dat ik iets verkeerd formuleer vanwege de verwarring maar iniedergeval bedankt