Skip to main content

Ik heb nu een Internet en TV abonnement voor thuis en daarnaast nog 2 mobiele abonnementen. Het ene mobiele abonnement is een KPN 2017 Budget abonnement en de andere is een Hussel abonnement.  

Door KPN compleet hebben wij nu een gratis zenderpakket (Fox Sports). Daarnaast hebben de mobiele abonnement ook nog diverse voordelen. 

Vervalt dit gratis zenderpakket als ik het KPN 2017 Budget abonnement opzeg? Of blijft KPN compleet geldig omdat er nog een ander mobiel abonnement is? Ik ben bang dat het gratis zenderpakket verdwijnt omdat het mobiele abonnement een Hussel abonnement is. 

 

Hallo Laurens, 

Welkom op het KPN Forum! Een verlenging van je mobiele abonnement heeft geen invloed op de voordelen die je op je abonnement Thuis ontvangt. Je Thuisabonnement blijft de KPN Compleet voordelen houden, zo lang dit een oud type abonnement is, dat je combineert met één of meer KPN Mobiel abonnementen. Het maakt daarbij niet uit of de mobiele abonnementen KPN Compleet of KPN Hussel abonnementen zijn. Het KPN Compleetvoordeel op je Thuisabonnement wijzigt pas naar Husselvoordeel, op het moment dat je je KPN Thuisabonnement wijzigt naar een KPN Hussel abonnement. 


Reageer