Skip to main content
Beantwoord

Vervalt Terugkijken als ik nieuwe Combivoordelen aanzet?

• February 10, 2025
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Beste, Ik zit in level 2. Als ik mijn Netflix account vai het keuzevoordeel wil. (Netflix standaard) vervalt mijn entertainmentkorting. Ik ben dan wel € 3,99 minder kwijt, maar ik kan nergens goed en duidelijk terugvinden wat er dan wel gaat vervallen t.o.v. mijn huidig abonnement. Ik heb “ergens” gelezen dat dan het 7 dagen terugkijken vervalt, maar kan dat nergens meer terugvinden. 

Graag duidelijkheid hetgeen er gaat vervallen.

Beste antwoord door PeterG

7 dagen terugkijken maakt onderdeel uit van KPN TV. Staat volkomen los van de welk voordeel dan ook.

De entertainmentkorting (à € 5) maakt geen deel meer uit van het nieuwe Combivoordeel.

Hier staat het nieuwe Combivoordeel geheel uitgelegd:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 10, 2025

7 dagen terugkijken maakt onderdeel uit van KPN TV. Staat volkomen los van de welk voordeel dan ook.

De entertainmentkorting (à € 5) maakt geen deel meer uit van het nieuwe Combivoordeel.

Hier staat het nieuwe Combivoordeel geheel uitgelegd:

wjb
Wijsgeer
  • February 10, 2025

Anders dan de 5 euro entertainmentkorting gaat er niets vervallen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 10, 2025

Ok, dus al ik het goed begrijp, vervalt er niets en ga ik €3,99 minder betalen?

wjb
Wijsgeer
  • February 10, 2025

Ok, dus al ik het goed begrijp, vervalt er niets en ga ik €3,99 minder betalen?

Klopt. En als je nu twee TV ontvangers hebt dan zou je zelfs één van de twee de deur uit kunnen doen zonder dat je voor het opnemenpakket moet gaan betalen. Dan bespaar je nog 5 euro extra.

Ik overweeg de tweede TV ontvanger de deur uit te doen zodra de smart-TV+ app stabiel is en voldoende functionaliteit biedt.