Skip to main content
Beantwoord

Videoland als Combivoordeel blijft op verwerken staan

• April 1, 2025
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb bijna een week geleden als lvl 3 combivoordeel bezitter als keuzevoordeel Videoland aangevraagd.
Hoe lang duurt het verwerken van deze aanvraag voordat ik de email mag verwachten om de boel te kunnen gebruiken?

Beste antwoord door RW076

Ik heb inmiddels (na verschillende belletjes met verschillende helpdeskmensen een antwoord waar ik iets mee kan.

Blijkbaar kun je dit soort wijzigingen pas verwerken (naja KPN dan) na je 1e factuur.
Ik kreeg dus als nieuwe klant pas vanaf 24 april Videoland.

Normaliter (en voor mij dus in de toekomst) binnen enkele minuten, maar met als voorwaarde (staat ook in de kleine lettertjes) dat je je 1e factuur al hebt ontvangen.

Dus nog even geduld voor alle nieuwe KPN klanten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RW076, welkom op onze community! Dit zou niet langer dan een paar minuten moeten duren tenzij er in de wijziging hardware verstuurd wordt, zoals het bestellen van een extra TV ontvanger of iets. Werkt alles inmiddels al? Anders kun je hierover even een belafspraak maken, dan kijken we even mee!

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • April 3, 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Wacht al een week. Helaas meerdere belafspraken gemaakt en niemand weet hoe het verder moet. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 7, 2025

Ik heb inmiddels (na verschillende belletjes met verschillende helpdeskmensen een antwoord waar ik iets mee kan.

Blijkbaar kun je dit soort wijzigingen pas verwerken (naja KPN dan) na je 1e factuur.
Ik kreeg dus als nieuwe klant pas vanaf 24 april Videoland.

Normaliter (en voor mij dus in de toekomst) binnen enkele minuten, maar met als voorwaarde (staat ook in de kleine lettertjes) dat je je 1e factuur al hebt ontvangen.

Dus nog even geduld voor alle nieuwe KPN klanten.

Ria van Nuland
Nieuwkomer

Ik ben al jaren klant bij KPN en bij mij staat het sinds 27 maart op “Gefeliciteerd, wij zijn het aan het verwerken”

Inmiddels ook de factuur begin april ontvangen, maar nog geen mail met activatiecode voor videoland.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 10, 2025

Hallo allemaal, 

Je kunt hier de link vinden om Videoland te activeren: https://www.kpn.com/service/ugs/videoland-activeren

En hier een link met nog veel meer informatie over Videoland:

Ik heb al Videoland, maar wil dit graag overzetten naar KPN.

Dat kan. Bestel Videoland in MijnKPN. Daarna activeer je het account bij KPN met je bestaande Videoland gegevens. Je lopende Videoland abonnement (direct bij Videoland) wordt dan gepauzeerd. 

Zodra je Videoland via KPN opzegt wordt jouw gepauzeerde Videoland abonnement bij Videoland weer hervat.

Wil je niet dat je bestaande Videoland abonnement (direct bij Videoland) gepauzeerd wordt? Zeg dan eerst je Videoland abonnement bij Videoland op voordat je Videoland via KPN bestelt. Na opzegging krijg je een bevestiging per e-mail met hierin een datum waarop jouw abonnement stopt. Vanaf deze datum kun je Videoland bij KPN bestellen.

Ria van Nuland
Nieuwkomer

Moet je wel eerst een mail ontvangen hebben met een activatiecode. Anders krijg je te zien dat er geen actief abonnement gevonden is, als je op bovenstaande link klikt.

Mijn combivoordeel staat nog steeds op “Gefeliciteerd, wij zijn het aan het verwerken”, sinds 7 maart. 

Inmiddels is het 15 april en nog steeds kan ik geen gebruik maken van mijn voordeel. Weinig voordeel zo!