Ik ben meerdere keren gebeld om over te stappen van mobiele provider. Allemaal mooie praatjes en valse beloftes. Ze bieden namelijk entertainment korting aan, ik heb meerdere keren gevraagd wat dit precies inhoudt en of ik ook korting krijg op de diensten die ik nu al afneem van KPN. Ik heb namelijk Videoland via hen. JA werd er gezegd, Na een tijdje overwegen toch besloten een abonnement af te sluiten via KPN omdat ik een leuke korting (€5) zou krijgen op mijn videoland abonnement. Eerste factuur, geen korting, gebeld dit zou gecorrigeerd worden. 2de factuur wederom geen juiste korting. Gebeld, nee je krijgt ook geen korting meer op je videoland abonnement!! Helaas kan niks voor je betekenen. Het gaat ‘maar’ om 5 euro maar toch 60 op jaarbasis. En mij gaat het er met name om dat ik binnengelokt ben met een korting welke uiteindelijk gewoon niet eens meer bestaat.Â
Voor mij geen KPN meer, na dit abonnement, waar ik voorlopig nog 22 maanden aan vast zit.Â
Ze lokken je binnen onder valse voorwaarden en kunnen niks voor je betekenen! Belachelijk en schandalig.Â