Skip to main content
Beantwoord

Videoland blijkt niet onder Entertainmentkorting te vallen

  • 25 July 2024
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik ben meerdere keren gebeld om over te stappen van mobiele provider. Allemaal mooie praatjes en valse beloftes. Ze bieden namelijk entertainment korting aan, ik heb meerdere keren gevraagd wat dit precies inhoudt en of ik ook korting krijg op de diensten die ik nu al afneem van KPN. Ik heb namelijk Videoland via hen. JA werd er gezegd, Na een tijdje overwegen toch besloten een abonnement af te sluiten via KPN omdat ik een leuke korting (€5) zou krijgen op mijn videoland abonnement. Eerste factuur, geen korting, gebeld dit zou gecorrigeerd worden. 2de factuur wederom geen juiste korting. Gebeld, nee je krijgt ook geen korting meer op je videoland abonnement!! Helaas kan niks voor je betekenen. Het gaat ‘maar’ om 5 euro maar toch 60 op jaarbasis. En mij gaat het er met name om dat ik binnengelokt ben met een korting welke uiteindelijk gewoon niet eens meer bestaat. 

Voor mij geen KPN meer, na dit abonnement, waar ik voorlopig nog 22 maanden aan vast zit. 

Ze lokken je binnen onder valse voorwaarden en kunnen niks voor je betekenen! Belachelijk en schandalig. 

Hoi @Lee87 

Welkom op de community van KPN.

Je bent inderdaad niet juist voorgelicht door de medewerker van KPN, aangezien je bij een Videoland abonnement via KPN geen entertainment korting krijgt van 5 euro.

De volgende streamingdiensten vallen wel onder de entertainment korting:

  • Netflix
  • Viaplay
  • Disney Plus
  • HBO Max
  • ESPN
  • Film 1
  • Disney Plus + ESPN
  • Storytel
  • Spotify 

Alle informatie over entertainment korting vindt je op de volgende pagina: KPN Entertainment korting en voordeel
 

Bij Videoland wordt ook bij meest gestelde vragen, dit ook keurig aangegeven.

Krijg ik Entertainmentkorting als ik Videoland via KPN bestel? 

Nee, helaas is de Entertainment korting niet van toepassing op Videoland abonnementen.

 

De medewerker die je had gesproken, had dit gewoon moeten weten.
Hij of zij had dit gewoon kunnen checken binnen de systemen van KPN, voordat hij of zij jouw had voorzien van deze toezegging.


Ja ik had Videoland al via hen, echter bij t afsluiten van het mobiele abonnement werd gezegd dat ik vanaf juni 5 euro korting zou krijgen mist ik een mobiel abonnement af zou sluiten. 

 

Ik vind de klantenservice gewoon echt ruk en het mobiele abonnement zit ik helaas nog ruim 1,5 jaar uit maar zal dan weer overstappen naar een andere provider. 

 

Bedankt voor je reactie! 

 

Groet Leila


Of het écht een kwestie is van onjuist voorlichten, is wel wat kort door de bocht, @Michel.uit.Arnhem. Weliswaar geldt de entertainmentkorting standaard niet voor Videoland, maar we weten ook dat er bij het afsluiten en verlengen van abonnementen, vaak ook individuele afspraken worden gemaakt of aanbiedingen worden gedaan, die achteraf soms niet nagekomen worden.

 


Wat is eigenlijk de reden dat KPN geen entertainment korting geeft op Videoland?


Reageer