Skip to main content

Onlangs hebben wij twee mobiele abonnementen toegevoegd aan een bestaand Internet & TV abonnement. Een van de twee nummers lijkt automatisch opgenomen te zijn in Hussel, maar het andere nummer niet. Het nummer is wel zichtbaar in MijnKPN en de app, maar staat niet in de “Uw voordelen” lijst.

Contracten staan beiden op hetzelfde huisadres, ingangsdata waren beiden in augustus. Als ik het nummer probeer aan te melden via de website, krijg ik de volgende foutmelding: 

 

“Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.”

 

Weet u hoe ik dit kan oplossen?

 

Hoi @maurice123, welkom op ons forum!
Ik zie dat je je profiel al ingevuld had en dat een van de nummers nog niet goed gekoppeld was. Ik heb dat nu voor je gedaan en alles zou dan dus ook moeten werken!
Meer informatie over de husselvoordelen kun je vinden in ons kennisbankartikel!

 


Hartelijk dank Thomas, zojuist heb ik de bevestiging ontvangen!

 

Weet je ook of dit met terugwerkende kracht verrekend wordt? Bij ingang van het abonnement gaf Belsimpel al aan dat ze het nummer niet bij Hussel niet konden aanmelden door een storing in het aanmeldproces. Toen ik het zelf probeerde, kreeg ik dezelfde melding als hierboven, maar aangezien op die pagina ook staat dat het nummer "mogelijk al aangemeld” is, heb ik toen geen verdere actie ondernomen (tot ik deze maand de eerste factuur over een gehele maand zag).


Daar ga ik nog even voor je achteraan!