Skip to main content

Mijn vriend en ik gaan binnenkort samenwonen en we hebben beide een mobiel abonnement bij kpn. Nu vroegen we ons af of we dit al kunnen overzetten naar het nieuwe adres en dan al samen de korting konden delen. Mijn vriend zijn abonnement staat al op het nieuwe adres. Kan ik mijn adres dan ook aanpassen of moeten we dan eerst nog kpn tv en internet afnemen om de korting te hebben? 
 Groetjes virginia

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hoi @Virginia96 ,

Leuk dat jullie gaan samenwonen! 

Wat betreft de abonnementen? Hebben jullie een mobiel KPN Hussel-abonnement? Want je hebt het over een korting en die wordt dan niet gegeven. Dan moet je inderdaad ook minimaal thuis internet afnemen bij KPN. Wel kun je onderling gratis bellen en MB's delen. Dan moet wel jouw adres aangepast zijn naar jouw toekomstige adres. 

 

 

Tekst KPN : 

Krijgt de klant ook voordeel bij twee mobiele Hussel abonnementen zonder KPN Thuis?
Nee, met alleen twee mobiele Hussel abonnementen op één adres krijg je geen Hussel voordelen. Die krijg je alleen als er ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres is (oud óf Hussel). 

Je kan wel onderling gratis bellen en MB’s delen met alle KPN mobiel abonnementen op hetzelfde adres als deze zijn aangemeld bij het huishouden zoals je kent van KPN Compleet.


Hi @Virginia96, wat een leuk vooruitzicht!:smiley:

Wat @Noordzee aangeeft klopt als een bus, als je een KPN Hussel abonnement hebt, krijg je geen korting als voordeel als je abonnement gekoppeld wordt aan alleen een ander mobiel abonnement. Als jullie beide nog een ‘oud’ type abonnement hebben, dán weer wel :slight_smile:

Je kunt de verhuizing van je mobiele abonnement doorgeven via je MijnKPN account! Alvast veel succes met de verhuizing en veel plezier samen in jullie nieuwe paleisje :blush:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!