Skip to main content
Beantwoord

Voordelen niet actief?

  • 25 July 2024
  • 8 reacties
  • 60 keer bekeken

Willen jullie even controleren op mijn account of de voordelen actief staan. Zover ik kan zien op dit moment, zie ik geen voordelen actief staan.

Hallo @I Am Groot ,

Je kunt dit zelf checken en eventueel aanzetten.  
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 


@Noordzee dat had ik al geprobeerd. Maar dat werkt niet. Ook het gratis plus pakket ontbreekt.


Aanvulling: ik zie (volgens mij) wel de korting op mobiel aan staan. Alleen het gratis plus pakket ontbreekt?


Aanvulling: ik zie (volgens mij) wel de korting op mobiel aan staan. Alleen het gratis plus pakket ontbreekt?

Heb jij toevallig een oud (KPN Compleet)-abonnement en heb je dan ESPN Compleet gratis? 
 

Bij KPN Compleet kun je kiezen voor gratis pluspakket of gratis ESPN Compleet. Lees in dit topic hoe je maandelijks jouw keuze kunt wijzigen:
 

 


@Noordzee nee, mijn abonnement is onder een nieuw klantnummer vernieuwd. Tv+


Het lijkt erop dat jouw nieuwe klantnummer dan niet is aangemeld voor Combivoordeel, @I Am Groot.

Je zult dit dus eerst moeten aanmelden. Je kunt de voordelen zelf nakijken en aanzetten.

Lukt het niet, neem dan even telefonisch contact met ons op via 0800 0402. We kunnen dit dan voor je controleren en je helpen bij de aanmelding.


@Denise van KPN het zelf aanmelden lukt niet. Jammer, dat de moderator die niet even controleert/aanpast. Dit doen ze op het ziggo forum dan beter. Daar hoeft de klant niet zelf meer te bellen.


Wij hebben een andere werkwijze dan Ziggo. Wij vinden dat sommige dingen makkelijker te regelen zijn via de telefoon dan via het forum. Vandaar het verzoek om toch te bellen. Maar ik zie dat je dat al hebt gedaan en dat je nu bent aangemeld voor Combivoordeel. :)


Reageer