Skip to main content

Goedemiddag,

 

Bij mijn producten zie ik gewoon mijn mobiel abonnement + thuis abonnement (internet, tv en vast bellen) staan van mijn adres. Als ik vervolgens naar mijn voordelen ga zie ik naast mijn eigen telefoonnummer nog steeds de telefoonnummers van mijn ouders staan + hun alles-1-standaard op hun adres. Ik ben bijna 4 jaar geleden verhuisd en heb destijds ook adreswijziging verwerkt, staat ook gewoon goed in mijn profiel.

Nu kreeg ik pas een mailtje dat mijn husselvoordeel was veranderd en dat ik onder andere het ESPN Compleet pakket gratis kon activeren. Nu kom ik er dus achter dat ik wel het pakket van mijn ouders adres kan activeren, maar ik zie mijn eigen adres dus niet bij de voordelen staan. Ik heb gisteren ook al contact gehad met de KPN klantenservice, maar het is nog steeds niet veranderd. 

Weet iemand wat te doen? Ik heb mijn eigen producten gekoppeld, maar bij mijn voordelen zie ik dus nog steeds gegevens van mijn ouders.

 

Alvast bedankt! Nelis

 

Edit: topictitel moet adres zijn ipv aders..



Admin: tikfout in titel aangepast

Hi @NelisWW, lekker onhandig zo :slight_frown:

Ik kijk graag voor je of het mij wel lukt om de juiste abonnementen aan elkaar te koppelen!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Goedemiddag,

 

Sorry voor de late reactie, maar heb mijn profielgegevens ingevuld. Ik zie trouwens dat op de factuur van mijn mobiel mijn oude adres staat (waar mijn ouders nog wonen), terwijl bij adresgegevens in mijn profiel (mobiel) gewoon mijn huidige adres staat. 

 

Groeten, 

Nelis


Bedankt @NelisWW, ik heb de juiste abonnementen nu aan elkaar gekoppeld :blush:

Je adres staat nu helemaal goed, maar op het moment dat de meest recente factuur klaar is gezet nog niet (op de 1e van de maand). Die factuur liep dus een beetje achter :wink: