Skip to main content
Vraag

Vraag over combivoordeel en beëindigen huidige Netfliix

• February 28, 2025
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Telefonisch contact gehad met een medewerker van KPN.
Ik zou in aanmerking komen voor de combivoordeel met Netflix.
KPN heeft aangegeven dat Netflix per 27 februari zou worden opgezegd en het nieuwe abonnement op 28 februari in zou gaan. Ik hoefde me enkel opnieuw aan te melden.
Als ik naar de website van combideals ga, staat dat ik nog geen huishouden heb?
Terwijl onder abonnementen alle abonnementen in het overzicht staan.

Hoe kan ik dit huishouden aanmaken zonder een abonnement af te sluiten (want dat heb ik allemaal al) en Netflix als combideal kiezen en activeren?
Ik word steeds opnieuw verwezen naar de link van de combideal, maar kom geen stap verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 28, 2025

Hoi ​@Hans_P .  Ik ben een beetje in de war door deze zin: KPN heeft aangegeven dat Netflix per 27 februari zou worden opgezegd en het nieuwe abonnement op 28 februari in zou gaan.

Kun je hier wat meer context over geven? 

Verder heb ik een link naar alle relevante informatie voor jou: 

Mijn advies is om die eens op je gemak door te lezen.  Mocht je er daarna nog niet uitkomen kun je het beste een terugbelafspraak inplannen zodat een medewerker je één op één verder kan helpen.

Contact en klantenservice | KPN

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Hans_P . Nog even wat extra info:

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Wacht tot je nieuwe KPN thuis factuur binnen is. Ga daarna naar MijnKPN en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

Goed om te weten:
Een Netflix abonnement wordt elke 30 dagen gefactureerd. Je opzegging wordt daarom actief nadat de 30 dagen zijn verlopen van je huidige abonnement. Heb je dus net weer betaald voor Netflix, dan zul je 30 dagen moeten wachten totdat de opzegging is voltooid. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Kortgezegd: je kunt Netflix als Keuzevoordeel activeren zodra je nieuwe KPN Thuis factuur is ontvangen. Vanaf dat moment kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen en kun je, afhankelijk van het level waar je in zit, Netflix Basic of Netflix Standaard cadeau krijgen. 

@Hans_P  Hoe is de situatie nu bij jou?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 5, 2025

Wat een gedoe allemaal.  Verkeerde voorlichting bla  bla bla. lose beloftes. Ik geloof dat ik mijn hele abonnement maar opzeg. na warenlid gewenste zijn  Maar even met mijn vrouw overleggen.

Erwin van KPN
Moderator

Wat een gedoe allemaal.  Verkeerde voorlichting bla  bla bla. lose beloftes. Ik geloof dat ik mijn hele abonnement maar opzeg. na warenlid gewenste zijn  Maar even met mijn vrouw overleggen.

Dat zou jammer zijn, ​@Hans_P . Hopelijk bedenk je je nog. We willen je hier altijd met raad en daad te woord staan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 9, 2025

Hallo Erwin.  Even helemaal opnieuw beginnen.Ik had een abonnement bij KPN lopen.Huistelefoon en internet. Al jaren lang. Later heb ik Spotify erbij genomen en apart een Netflix abonnement genomen. Ik wilde wel eens korting op mijn abonnement en ik hoorde dat dat kon. Toen ik er een medewerkster erover opbelde zei ze mij dat dat kon en dat ik er een Netflix abonnement er gratis bij kon krijgen. Ik moest even tot 27 februari wachten en dan kon ik zo overstappen.Ik heb mijn Netflix opgezegd. Ik probeerde daarna mijn Netflix over te zetten en kreeg te lezen dat ik ook een mobile abonnement moest hebben om daar gebruik van te kunnen maken, wat mijn verbazing schetste. Hoe nu verder.   Ik wil gewoon standaard internet voor de laptop en tv wat ik had en mijn Spotify behouden en voor de rest misschien gratis Netflix?  Hopelijk kun je hier wat mee? Anders….

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 11, 2025

Hallo Erwin.

Ik heb het probleem even met mijn vrouw besproken en we laten het eerst even zo.

Bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet Hans.