Skip to main content

Beste KPN,

Ik kreeg afgelopen vrijdag (de 9e) een e-mail met daarin het bericht dat mijn combivoordelen gewijzigd waren en ik nu kon genieten van ESPN compleet. Op zich best verassend aangezien ik niets had aangevraagd recentelijk bij mijn weten.
Wel had ik deze aanvraag ongeveer een jaar geleden gedaan maar bleef deze in het systeem hangen. Ik heb toen contact gehad met de klantenservice maar de conclusie was op dat moment dat deze wijziging niet kon worden doorgevoerd zonder dat ik ook weer terug kon naar de 5,- korting die ik daarvoor had. Het had ermee te maken, zoals ik het begreep en als ik het goed heb onthouden, dat het oude telfort systeem (ik heb TFT en mobiel) niet meer zou werken en dat dit ervoor zorgde dat de wijziging ook bleef hangen in het systeem. Ik heb toen afgesproken dat ik de wijziging naar ESPN niet hoefde en ik liever de korting hield en dit is dus een jaar lang ook goed gegaan.

Op zich is de wijziging prima overigens maar ik wil wel graag de zekerheid dat ik, als ik ESPN compleet weer wil uitzetten, weer terug kan naar de situatie zoals deze hiervoor was; de 5 euro korting op mijn factuur. Als dit niet mogelijk is dan zou ik graag de wijziging ongedaan willen maken gezien dit ook de afspraak was die vorig jaar is gemaakt.

Alvast bedankt!

Mvg, Matthijs

 

@Mattius1981 Welkom op het forum. 

Wat een bijzondere situatie is dit. Ik controleer graag voor je of ik kan achterhalen wat hier precies is gebeurd. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Beste Rutger,

Bedankt voor je reactie, ik heb een en ander ingevuld in mijn profiel. Het is inderdaad een bijzondere situatie.

 


@Mattius1981 Ik heb het voor je gecontroleerd. 

Op dit moment heb je zowel ESPN als de 5 euro combivoordeel. Ik zou dan ook adviseren dit vooral zo te laten en hier niets aan te veranderen! :)


Ontzettend bedankt voor het uitzoeken en heel fijn dat het werkt! Een fijne dag verder :)