Skip to main content

Mag per 21 januari 2021 verlengen en heb per 23 september contact met KPN gehad en toen gekozen voor sim only unlimited. Waarom ga ik 32,50 betalen ipv de aanbieding die nu geldt van 25 euro? Hartelijke groet Mariela 

Heb je ook een thuis aansluiting van kpn?


Omdat € 32,50 de prijs was op 23 september. Voor die prijs heeft u toen een nieuw abonnement afgesloten. Dat gaat 21 januari in. Ik vraag me dan toch wel af: waarom in vredesnaam heeft u dat gedaan? En zeker voor sim-only. Dat heeft toch helemaal geen nut om zover van te voren al te verlengen? Bij een abonnement met toestel is dat het argument: dan krijg je het nieuwe toestel vast. Maar zonder toestel, why?

En annuleren kan nu niet meer denk ik. Want de 14 dagen zijn natuurlijk al voorbij.


Juist ja, ik heb gebeld en juist advies gevraagd over verlengen en ik vond 't al raar. Want mijn Huawei is nog als nieuw en ik wilde unlimited dat was 't verschil met huidige ABO. Heb echt een stomme zet gemaakt had kpn medewerker gesiert als ze me vertelt had dat ik sim only geen profijt heb van verlenging en ook nog geen unlimited gebruik krijg. Heb nooit eerder sim only ABO gehad dus wist niet dat unlimited pas bij einde ABO in gaat dom gedaan op deze manier.