Skip to main content
Vraag

Waarom bij niet reageren geen voordeel?

• March 1, 2026
  • 8 reacties
  • 81 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Dus als ik niet reageer maar wel gewoon bij jullie blijf, krijg ik NIETS en anders 8 maanden (WOW) 10 of 5 euro korting!
Terwijl andere providers hetzelfde bieden, maar dan voor de helft!!!
Ik ben zo lang als er internet bestaat voor de burgers al bij KPN.
Krijg ik ooit voordeel? NEE. NOOIT.
Die zogenaamde kaartjes die je kunt krijgen, werkt niet, al jaren niet. Wordt er iets aan gedaan. NEE.
De enige reden dat ik blijf bij KPN is omdat ik de puf niet heb om alles en iedereen te waarschuwen dat ik een ander mailadres heb.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 1, 2026

Hallo ​@EBRA ,

Dat klopt, je moet zelf in actie komen als je goedkoper uit wilt komen met jouw abonnementskosten. Het is niet anders. 

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 1, 2026

Ik kan er morgen geen belletje meer aan wagen. De actie is. t/m vandaag.😒
Ik heb internet/tv/opnemen meer niet en betaal bijna € 70,-!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 1, 2026

Je kunt morgen prima bellen. De actie die jij bedoelt, is alleen voor nieuwe klanten. (Minimaal zes maanden geen klant geweest.) Daar kom jij sowieso niet voor in aanmerking.

• March 1, 2026

Je kunt morgen prima bellen. De actie die jij bedoelt, is alleen voor nieuwe klanten. (Minimaal zes maanden geen klant geweest.) Daar kom jij sowieso niet voor in aanmerking.

Dat geldt ook voor de opmerking van de topicstarter betreffende de andere providers. Die leveren dit enkel het eerste jaar voor de helft aan een nieuwe klant daarna ook niet meer. En het is maar de vraag of het wel exact hetzelfde is. Zeker op televisie gebied en opnemen zitten er behoorlijke verschillen in.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 1, 2026

nee hoor, gaat over verlengen. Niet voor nieuwe klanten

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 1, 2026

Geen zorgen ​@EBRA ,

Dat geldt niet als je verlengt op de manier die ik beschreven heb. 

Je kunt (mits contractvrij) per direct een heel stuk goedkoper uit zijn dan de door jou genoemde 70 euro. 

Internet 42,50 TV 12,50 Opnemen 4,99 Totaal 59,99.

Scheelt toch tien euro per maand.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 1, 2026

Dan ga ik daar gelijk voor! Dank Noordzee!

• March 1, 2026

En over een kleine 5 jaar is dat met de inflatiecorrecties ook weer richting de 70 euro.

Maar je kan inderdaad beter naar de meest recente abonnementsvorm in plaats van verlengen.