Skip to main content

Ik heb 3 producten: Telfort thuis, Telfort Mobiel van mijn echtgenote en Telfort Mobiel van mij. Alle 3 producten zijn overgegaan naar KPN. Wanneer ik onder producten kijk in "Mijn KPN” staat bij beide Mobiele producten: Combivoordeel. Op de factuur staat: €5,00 korting ivm Combivoordeel. Waarom is dit niet: €10,00 korting? Het zijn immers 2 mobiele abonnementen.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat betaalde je eerst bij Telfort? Daar lijkt KPN naar: kostenneutraal. Compleet kent KPN niet meer, het heet nu Hussel en daar zijn andere voordelen van toepassing. Als je in de migratie bent overgezet bent naar KPN (en dat dus niet zelf hebt gedaan!) zou je niet meer mogen betalen dan bij Telfort.


Hartelijk dank voor het antwoord. Ik betaal nu hetzelfde als bij Telfort, maar door de wissel naar KPN ben ik getrickerd. Ik ben mijn facturen gaan bekijken en zag een voordeel van 1 keer €5,00. Ik had dit al lang bij Telfort moeten melden, maar daar is het nu te laat voor. Het is eigenlijk nog een beetje vreemder: Mijn echtgenote heeft exact dezelfde belminuten en MB's t.b.v. internet als ik. Desalniettemin betaalt zij €3,00 per maand meer dan ik. Bovendien ontvang ik per mail de facturen voor mijn thuistelefoon en voor mijn mobiele telefoon, maar mijn echtgenote ontvangt geen facturen voor haar mobiele telefoon. Met hartelijke groet, N.B. Heuer


Als je gemigreerd bent naar KPN (wat nu nog puur administratief is) heb je als het goed is ook een MijnKPN-account. Daar kun je zien wat er precies gekoppeld is en hoe. Beide nummers moeten ook gekoppeld zijn voor de €5 korting. Check dat even want dat lijkt nu niet het geval te zijn. Overigens kan het zeker zo zijn dat er een verschil in abonnementsprijzen voor mobiel zit. Dat heb ik hier ook en heeft te maken met de oorsprong. Mijn echtgenote heeft nog een oud Hi-abonnement en daarin verschilt het met mijn dochter die een gewoon abonnement heeft.

Er staat mij mij dat je in MijnKPN ook zaken aan kunt passen m.b.t. ontvangst van facturen. Exact weet ik dat niet meer omdat ik 2 jaar geleden ben overstapt naar XS4ALL.

Ook zou je een vergelijk kunnen maken wat je nu betaald en wat je gaat betalen als je alles omzet naar KPN Hussel. Ben hier wel heel erg voorzichtig mee: eenmaal omgezet is er geen weg terug, ook al zou je een verkeerde berekening hebben gemaakt of niet juist zijn voorgelicht. Dat laatste komt helaas regelmatig voor. Je gaat daarmee ook een nieuw jaarcontract aan.


Welkom op het forum @Gesina131248. Bovenstaande van @SledgehammerNL is zeer juist. Wat ik wel voor je kan doen is even je gegevens nalopen en kijken of er ergens een korting ontbreekt die ik toe kan passen voor je. Kun je hiervoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!