Skip to main content

Voor nieuwe klanten is er een korting beschikbaar voor Viaplay, waarom krijgen de klanten die al jaren bij KPN zitten nooit zulke voordelen?

Je moet je trouwe klanten ook eens mee laten profiteren van leuke aanbiedingen is mijn mening.

Hallo @Rovertje ,

De volgende reactie van KPN is ook op jou van toepassing : 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

 

Dus : 

Ik begrijp goed dat je graag Viaplay liever gratis krijgt. Maar……... Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven ze korting op het abonnement of Viaplay als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer ze dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.


Sorry hoor, dit is zo’n standaard antwoord. Beloon je trouwe klanten ook eens, je investeert  dus wel om nieuwe klanten binnen te halen, dat mag wat kosten en je zorgt voor een goed netwerk ….daar wordt ook flink door de trouwe klanten voor betaald. Maar zodra je als klant binnen bent tel je niet meer echt mee! Jullie bestaan mede door de trouwe klanten.


Dit werkt bij elke aanbieder/provider zo. Ben je binnen, dan ben je gewoon een klant. Niets meer en niets minder. Antwoord is misschien standaard in jouw ogen @Rovertje, maar zo zit het wel in elkaar. Als je het niet kunt betalen, dan is bezuinigen op andere abonnementen wel zo verstandig. Maar ja, zo denk ik erover. Een korting is namelijk géén recht!


Sorry hoor, dit is zo’n standaard antwoord. 

Klopt, maar het is ook zo'n standaardvraag. Dagelijks wordt deze vraag hier gesteld. 

Stel je voor dat er bv 4 miljoen klanten een jaar lang gratis Viaplay krijgen ter waarde van bv 100 euro. Wie gaat dat betalen? KPN moet dat gewoon afdragen aan Viaplay. Dus ook doorbelasten naar de klanten. 

En niet iedereen zit op Viaplay te wachten. Ik wil daar bv niet voor betalen. 


En nog een standaard antwoord op deze inderdaad bijna standaard vraag: als het goed is heeft u bij het aangaan van uw KPN abonemment óók iets "gekregen", maar een hoop mensen vergeten dit zodra ze zien wat nieuwe klanten NU krijgen aangeboden.…

Volgend jaar is het weer wat anders wat potentiële nieuwe klanten krijgen aangeboden. Zo werkt dat nou eenmaal. Dit jaar is dat Viaplay. En ik als jarenlang klant van KPN kan ook korting krijgen op Viaplay. Niet gratis, maar toch een leuke korting. Maak er geen gebruik van want ik heb zelf een F1tvpro abonemment genomen, en ja, daar moet ik gewoon voor betalen. 


Nee ...ik hoef Viaplay niet gratis , dat schrijf ik ook niet. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat trouwe klanten ook wel eens een voordeeltje mogen ontvangen, dat daar ook wel eens aan gedacht kan worden! 
Dank voor de reacties ...weet nu ...eenmaal binnen gehaald tel je niet meer mee !


@Rovertje Misschien heb ik het verkeerd gelezen, vaste klanten krijgen toch korting, via ViaPlay zelf is het nog goedkoper dat dan weer wel.


Nee ...ik hoef Viaplay niet gratis , dat schrijf ik ook niet. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat trouwe klanten ook wel eens een voordeeltje mogen ontvangen, dat daar ook wel eens aan gedacht kan worden! 
Dank voor de reacties ...weet nu ...eenmaal binnen gehaald tel je niet meer mee !

Bestaande klanten krijgen toch ook een voordeeltje? De normale prijs van Viaplay word € 13,99. Tot 1 augustus betalen bestaande klanten € 9,99. Maar is dat toch weer niet genoeg ofzo?


Dus als ik overstap naar Ziggo, en mij weer als nieuwe klant bij KPN aanmeld, kom ik in aanmerking voor korting op een Viaplay abonnement.


Dus als ik overstap naar Ziggo, en mij weer als nieuwe klant bij KPN aanmeld, kom ik in aanmerking voor korting op een Viaplay abonnement.

Nou... dan moet u dus eerst minimaal 6 maanden naar Ziggo. Kan dat überhaupt? Zit je dan niet aan een jaarcontract vast?

Als u dan weer terug komt, dan heeft KPN die actie met gratis Viaplay niet meer hoor…

Ik denk dat de actie over een week of 6 al afgelopen is. Misschien al wel eerder.


Allemaal leuk en aardig en als je geen (...) aan netflix ,spotefy,en amazon crime vind war je ook voor moet betalen dan nu nog viaplay waar je ook voor moet betalen dat vind ik zakkenklopperij maar iets geven aan vaste klante ho maar

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Viaplay wil gewoon geld zien voor het abonnement.  Logisch want het is geen liefdadigheidsinstelling.


waarom krijgen sommige klanten wel een gratis aanbod van bv 6maanden gratis viaplay??

Kan KPN dit ff uitleggen want zojuist kreeg ik dit te horen van een collega van mij die in Januari ook belde ivm lange relatie met KPN en ja hoor, hij krijgt dus 6 maanden voor niks Viaplay

Ik dacht ik ga dat ook ff regelen, wordt je na een kwartier gewacht te hebben gewoon verteld dat je kan bestellen en dat dit een onzin verhaal is

Nou dus niet, KPN heeft gewoon voor sommige klanten dit geregeld, 6 maanden gratis voor bestaande klanten, en dat wil ik dus ook


@faaassie Dan heeft die collega waarschijnlijk opgezegd en dan kan er vaak wel wat geregeld worden.

Dus bellen met 0800-0402 en vragen naar de afdeling opzeggingen, kijken wat ze er van maken voor je, trouwens niet roepen dat je weet dat anderen wel korting of iets gratis krijgen, dan zet je hun voor het blok en komt er vaak uit (zou ik zelf ook doen) prima vertrek maar, zeg maar dat je opzegt omdat je bij ….. (zoek even een leuke aanbieding op bij de conculega's) Viaplay zoveel tijd gratis krijgt en aanbieding op het complete abonnement en dat je daarom gaat/wil overstappen.

Succes, misschien lukt het jou ook.