Skip to main content
Beantwoord

Waarom geen korting voor trouwe klanten maar wel prijsverhogingen?

• January 28, 2026
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Wederom een mail van KPN dat de kosten verhoogd worden.

Waarom worden bestaande vaste klanten nooit eens beloond met een 12 maanden korting. klanten werven is belangrijk maar klanten houden ook toch lijkt me?

Ik ben in 1,5 jaar voor het zelfde pakket van 73 euro naar 82 euro gegaan, niet gewijzigd!

Abonnement opzeggen en opnieuw bestellen loont tegenwoordig overal.

Al eerdere antwoorden van KPN gelezen als zijnde dat toen ik nieuw kwam, ik toch ook van een voordeel geprofiteerd heb.

Ja dat klopt alleen die kosten hebben jullie al x10 terug gevorderd met verhoging na verhoging.

KPN doe eens wat aan klantenbinding.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Hendriks91 ,

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en mogelijk KPN TV+ als je dat nog niet hebt.    

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak. Noem dan de term "vernieuwen".  

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Ik ga er vanuit dat jouw abonnement dan goedkoper wordt. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

2 reacties

• January 28, 2026

KPN doe eens wat aan klantenbinding.

Dat is alleen nodig als veel mensen overstappen. En dat gebeurt niet. Dus iets aan klantenbinding doen is dan weggegooid geld.

Wanneer ga jij overstappen? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 28, 2026

Hallo ​@Hendriks91 ,

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en mogelijk KPN TV+ als je dat nog niet hebt.    

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak. Noem dan de term "vernieuwen".  

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Ik ga er vanuit dat jouw abonnement dan goedkoper wordt. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: