Skip to main content

Ook ik zou gratis ESPN gratis krijgen.

Terug te horen in het gesprek wat opgenomen is.

Heb een half jaar ESPN gratis gehad en daar moest ik blij mee zijn terwijl ze beloofd hadden de duur van het contract.

Na nog een telefoontje waarin ik aangaf niet tevreden te zijn moest ik maar terugbellen als dat half jaar voorbij was. 

Nu heb ik net gebeld en een kwartier in de wacht gezeten en kreeg ik vervolgens de in gesprek toon.

Is dat de nieuwe tactiek van de KPN om mensen van alles te beloven en dan af te schepen met een half jaar en ze vervolgens niet meer te woord te staan. 

KPN los dit probleem op anders wil ik graag met mijn mobiel abonnement terug naar mijn oude provider.

 

Beste @Ronald712, welkom! Het zou natuurlijk niet zo moeten zijn dat je ‘lifetime’ gratis ESPN aangeboden wordt, terwijl je uiteindelijk maar een half jaar krijgt. We hadden voorheen Compleet voordelen, waaronder een gratis zenderpakket naar keuze. Dit kon ESPN zijn. We hebben inmiddels al een héle tijd Hussel voordelen. Daar krijg je geen gratis zenderpakket meer, maar wel 5 euro ‘entertainment korting’. Die kan je ook inzetten op ESPN, meen ik. Wellicht dat daar verwarring is ontstaan. Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer en even laten weten dat je dat gedaan hebt? 


Hoi Marcia, ik heb de gevraagde gegevens aangevuld. Maar ik zou graag willen dat je het telefoongesprek waarin ik wordt gevraagd om met mijn mobiel ook over te stappen naar kpn terug luistert. Daarin wordt expliciet gezegd dat ik foxsport (tegenwoordig ESPN) gratis krijg.  Dat was voor mij de reden om over te stappen naar KPN aangezien ik hiervoor zat bij Simpel waar ik een goedkoop abonnement had. Als ik ESPN niet gratis  krijg ga ik liever terug met mijn mobiel abonnement naar simpel omdat dat voor mij veel voordeliger is. 


Bedankt! Ik zie inderdaad dat je hier al vaker contact over hebt gehad. Destijds werd er ook al gezegd dat wij geen gratis ESPN aanbieden en heb je alsnog 6 maanden gratis gehad. Deze 6 maanden zijn nu afgelopen. Ik kan je helaas nog steeds niet van gratis ESPN voorzien en ik zie helaas niets terug van de afspraak die gemaakt is. Spijtig genoeg kan ik je dus niet verder helpen. Je kunt vanaf april 2022 de overstap naar Simpel aanvragen en per augustus van dat jaar kan je dan daadwerkelijk overstappen. Mijn excuses voor het ongemak!


Iedere keer zeggen jullie wij vinden niks terug. Waarom luisteren jullie niet gewoon het telefoongesprek terug waarin mijn mobiel abonnement is afgesloten. Deze gesprekken worden altijd opgenomen. Ik heb dit al 10 keer gevraagd en wat gaan jullie doen,kijken of je er iets van terug kan vinden in jullie systeem. Daarin is te horen wat mij beloofd is. Jullie hebben het bewijs in eigen hand. Of!!!! gebruiken jullie deze gesprekken alleen als het jullie zelf goed uit komt??????????? Nogmaals mijn vraag om hier iets mee te doen. KPN ben transparant


Die gesprekken worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. En worden niet zodanig opgeslagen dat deze terug te luisteren zijn door medewerkers. 


Nick daar geloof je toch niet in. Deze gesprekken kunnen overal voor gebruikt worden. Zo kun je daar dus ook in horen dat de medewerkers dingen beloven die ze niet kunnen waar maken en toch een klant binnenhalen. Ik dacht dat de KPN zo’n bedrijf niet was. maar daar heb ik mij in vergist. Nogmaals KPN bewijs mijn ongelijk.


Joh, dat is de normaalste zaak van de wereld dat dergelijke geluidsopnames niet terug te luisteren zijn door medewerkers. Zo werkt dat overal. Ik heb er nog nooit bij geen enkel bedrijf vangehoord dat men dergelijke opnames terug ging luisteren om te achterhalen wat men de klant beloofd had. Je kunt hier nog lang over door emmeren, maar dat is volkomen nutteloos denk ik.


 Zo werkt dat overal. Ik heb er nog nooit bij geen enkel bedrijf gehoord dat men dergelijke opnames terug ging luisteren om te achterhalen wat men de klant beloofd had...

Bij het bedrijf waar ik werk wel hoor. Stel dat er een discussie met een klant ontstaat over wat er wel en niet gezegd is, wordt de tape teruggeluisterd. Dat gebeurt samen met de klant, de betreffende medewerker en een derde (meestal een manager). Maar of dit bij KPN ook zo werkt weet ik natuurlijk niet.


 Zo werkt dat overal. Ik heb er nog nooit bij geen enkel bedrijf gehoord dat men dergelijke opnames terug ging luisteren om te achterhalen wat men de klant beloofd had...

Bij het bedrijf waar ik werk wel hoor. Stel dat er een discussie met een klant ontstaat over wat er wel en niet gezegd is, wordt de tape teruggeluisterd. Dat gebeurt samen met de klant, de betreffende medewerker en een derde (meestal een manager). Maar of dit bij KPN ook zo werkt weet ik natuurlijk niet.

Nee, bij KPN werkt dat niet zo. Ik heb er hier op het forum in ieder geval nog nooit over gelezen.

Sowieso zeggen ze volgens mij ook: "Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.". Dat wil dus ook niet zeggen dat da altijd gebeurt.


 Zo werkt dat overal. Ik heb er nog nooit bij geen enkel bedrijf gehoord dat men dergelijke opnames terug ging luisteren om te achterhalen wat men de klant beloofd had...

Bij het bedrijf waar ik werk wel hoor. Stel dat er een discussie met een klant ontstaat over wat er wel en niet gezegd is, wordt de tape teruggeluisterd. Dat gebeurt samen met de klant, de betreffende medewerker en een derde (meestal een manager). Maar of dit bij KPN ook zo werkt weet ik natuurlijk niet.

Nee, bij KPN werkt dat niet zo. Ik heb er hier op het forum in ieder geval nog nooit over gelezen.

Sowieso zeggen ze volgens mij ook: "Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.". Dat wil dus ook niet zeggen dat da altijd gebeurt.

Klopt. Wij kunnen deze gesprekken niet zomaar opvragen en terugluisteren.


Jullie (KPN) maken jullie er makkelijk van af. Jullie proberen mensen over te halen een abonnement af te laten sluiten en beloven daar van alles in en naderhand weet je nergens meer van. KPN is tegenwoordig maar een raar bedrijfje waar integriteit ver te zoeken is. Als je verder op internet leest is dit bij meerdere mensen gebeurd. Zouden deze mensen dit ALLEMAAL verzinnen of zou er gewoon iets mis zijn bij KPN.  Ik denk het laatste. Sorry KPN maar ik heb geen goed woord voor jullie over. 


Tja, elk bedrijf gaat anders om met opnames van gesprekken,.. Ik kan als ik wil elk mogelijk gesprek terugluisteren (indd alleen voor trainingsdoeleinden) Het mag niet worden gebruikt om andere zaken op te helderen. Daar zijn andere wegen voor. Ook is het zo dat niet elk gesprek wordt opgenomen. Opnames worden niet eeuwig bewaard, en na verloop van tijd zelfs al geanonimiseerd ivm AVG. Dan valt er al helemaal niks meer van die bewuste klant te herleiden. :sweat_smile: ​​​​​​

Vooral lachen als je het Disc model er op na houd, (4 persoonlijkheidstypen) je gaat gewoon he-le-maal stuk soms :joy: