Skip to main content
Beantwoord

Waarom moet ik betalen voor een entertainmentkorting?

  • 20 May 2024
  • 7 reacties
  • 92 keer bekeken

Op de factuur van mei moet ik opeens betalen voor een combinatie voordeel; entertainmentkorting. Sinds wanneer betaal je voor een korting/voordeel? Dat krijg je toch dus wordt het verrekend?

Ha @Patje1973 kan je een screenshot plaatsen van de faktuur? Dan kijken we mee. Wel even de persoonlijke gegevens weg poetsen uiteraard. 


 


Je hebt misschien een mobiel abo bij KPN gehad en sinds een datum X niet meer en nu alleen een thuisabo, dan heb je inderdaad geen recht meer op combinatiekorting.

Daar je abo's altijd vooruit betaalt, wordt achteraf teveel genoten korting op een volgende factuur weer verrekend.

 


Ik denk dat @Patje1973 nog steeds een mobiel abonnement heeft. Maar geen Entertainmentpakket meer. Dat heeft Patje stopgezet halverwege de maand. Daarom moet een gedeelte van de Entertainmentkorting terugbetaald worden.


Ik denk dat @Patje1973 nog steeds een mobiel abonnement heeft. Maar geen Entertainmentpakket meer. Dat heeft Patje stopgezet halverwege de maand. Daarom moet een gedeelte van de Entertainmentkorting terugbetaald worden.

Dat zou ook kunnen @Nick83 , maar alléén @Patje1973 kan daar antwoord op geven, dan weten we het.

 


Ik heb idd een mobiel abo bij KPN stopgezet. Wist niet dat je abo's altijd vooruit betaalt. Dank voor het antwoord!


Ik heb idd een mobiel abo bij KPN stopgezet. Wist niet dat je abo's altijd vooruit betaalt. Dank voor het antwoord!

Abonnementen betaal je altijd vooruit en de werkelijk gemaakte kosten achteraf.

Als er dan tussen 2 factuurperioden een aanpassing plaatsvindt, zie je dat op de eerstvolgende factuur weer terug in de vorm van een nabetaling of creditering @Patje1973 , in jouw geval dus om een nabetaling en graag gedaan uiteraard.

 


Reageer