Skip to main content

Waarom is er geen contactformulier of emailadres voor contact?

Hi Joojoo, welkom hier. 

Een e-mailadres hebben wij inderdaad niet, er is wel een klachtenformulier. Voor vragen kun je met ons bellen (0800 0402), chatten, en via Facebook en Twitter contact opnemen. 

Uiteraard helpen we jou ook hier graag. 

Kan ik iets voor je doen? 


Wachttijd meer dan 15 minuten!  Wij hebben regelmatig stilstaand beeld van TV en het geluid loopt wel verder. Internet stopt regelmatig en WIFI valt regelmatig uit. We hebben alles al paar x gereset. Bij het bellen naar 0800-0402 is de wachttijd meer dan 15 minuten. Kunt u niet een monteur sturen? Misschien ligt het nog aan de overgang van Telfort naar KPN. We zaten nl. voorheen bij Telfort en de apparatuur is hier ook nog steeds van.


Duidelijk, dan ga ik dit voor je oppakken. Valt er op dat moment alle tegelijk uit? Mag ik ook weten hoe de televisieontvanger is aangesloten op de modem? Is dit rechtstreeks met een kabel? Of met de witte adapters in het stopcontact? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Gedaan, profiel ingevuld. 

Ik weet niet of alles tegelijk uitvalt. We kijken meestal maar 1 TV tegelijk. 

De televisieontvanger is middels een kabel aangesloten op de modem (ISDN?)

WIFI valt ook soms weg en de kabel valt soms ook het signaal weg. 

Wij hebben destijds een hoge snelheid gekozen i.v.m. mijn werk, maar we horen thuis regelmatig klachten van de kinderen dat internet langzaam is of wegvalt.

Alvast bedankt voor uw reactie!


Het goede nieuws is dat de lijn goed is, daar zie ik geen fouten in. Hoe heb jij de modem precies gereset? Alleen aan en uit? Zou je anders de Experiabox willen resetten door het resetknopje met een tandenstoker 10 seconden ingedrukt te houden? Dan gaat alles terug naar fabrieksinstellingen.