Skip to main content
Vraag

Wacht al 4 weken op activatiemail voor Netflix

• April 26, 2025
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik wacht al 4 weken op mijn activeeringsmail voor Netflix. Krijg niemand aan de lijn. En de chatbot werkt ook voor geen meter. Zodra hij mij wilt verbinden met een echt persoon is er niemand beschikbaar. Een abonnement aansluiten is zo gedaan.  Maar als je een vraag hebt of een probleem kan je nergens terecht. *** kpn 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Saussss 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt ook zelf contact opnemen met de klantenservice van KPN, door te bellen naar 0800-0402.
Spreek dan na de voice respons stem dat je graag een medewerker wilt spreken.

Ook zou je nog een terugbel afspraak kunnen inplannen, zodat je wordt teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen
Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder.

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Check daarnaast ook je spambox, of de activatie mail toevallig niet daarin terecht is gekomen.
Ook kun je het nog eens controleren binnen jouw Mijn KPN, of Netflix wel goed is aangevraagd.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Saussss, ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent met de tips van Michel hierboven!

Als extra tip, als Netflix al wel aan staat bij jouw abonnement in MijnKPN, dan kan je Netflix ook via deze stappen activeren:

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 30, 2025

Dus dat is zelf contact kan opnemen is een tip? Wat denk je dat ik heb geprobeerd meerdere keren. Enige manier om contact te krijgen met kpn is door te bellen. Ik ben geen stap verder. De link die je stuurt werkt ook niet. Als het zo makkelijk was was het wel al geregeld. KPN is echt een onzin jaren klant nog nooit een kado gekregen en nu dit. Ik ga weg zodra mijn contracten aflopen. K** KPN 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik wil je vragen om je berichten netjes te houden ​@Saussss. Het is prima om frustratie te uiten, maar hou daarbij rekening met onze huisregels, die gelden voor alle gebruikers hier in onze community.

Onze community bestaat vooral uit behulpzame gebruikers die anderen graag op weg helpen. Je gaf zelf aan dat het niet lukt om contact te krijgen met onze klantenservice, dus Michel deelt goedbedoeld informatie met je waarop je contact kunt opnemen. Het heeft geen zin om daar onvriendelijk op te reageren, want dit zijn inderdaad tips.

Verder weten we hier alleen wat jij ons vertelt in je berichten. Dus als jij kan uitleggen waarom je nog niet verder gekomen bent, of je onze klantenservice intussen wel bereikt hebt, zo ja wat daar besproken is, wat er gebeurt als je de link gebruikt die ik met je deelde, en of Netflix al aan staat in je MijnKPN - oftewel met de juiste informatie, dan kunnen we je op weg helpen. Als je enkel frustratie uit over dat het niet lukt en het allemaal waardeloos is, maar verder niets deelt over het waarom of hoe, wordt dat heel lastig.