Skip to main content
Beantwoord

Wacht op activatiemail na kiezen voor Netflix als keuzevoordeel

• June 5, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Inmiddels wacht ik al 2 weken op een activatiemail voor Netflix, nadat ik mij had aangemeld voor het Keuzeoordeel. Ik had ESPN Compleet als Keuzevoordeel maar die wou ik een keer veranderen naar Netflix tijdens de zomer maanden. Wanneer ik nu in mijn produkten en keuzevoordeel kijk staat er wordt verwerkt. U ontvangt een activatie mail. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Sas2277, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Dat dit zo lang duurt, lijkt me toch absoluut niet de bedoeling, het klinkt een beetje alsof jouw bestelling ergens in de systemen vastloopt. Heb je nog wél ESPN nu? Of is het stoppen daarvan wel direct goed gegaan?

Het lijkt me hoe dan ook raadzaam dat dit even verder onderzocht wordt door 1 van mijn collega's. Dit kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2025

Welkom op de community ​@Sas2277, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Dat dit zo lang duurt, lijkt me toch absoluut niet de bedoeling, het klinkt een beetje alsof jouw bestelling ergens in de systemen vastloopt. Heb je nog wél ESPN nu? Of is het stoppen daarvan wel direct goed gegaan?

Het lijkt me hoe dan ook raadzaam dat dit even verder onderzocht wordt door 1 van mijn collega's. Dit kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!Â