Skip to main content
Beantwoord

Wanneer gaat het KPN combivoordeel in?

• May 13, 2025
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Heb al jaren internet en tv, en ook enkele streamingsdiensten bij kpn. Sinds 6 Mei dit jaar nu ook overgestapt met mobiel naar kpn. Dit mobiele abbonnement loopt dus al. Maar hoe ik ook kijk in mijn kpn, ik zie geen combivoordeel en kan het ook niet activeren. Zou graag willen weten waar dit nu fout gaat.

Beste antwoord door Denise van KPN

Normaalgesproken zou ik je hiervoor naar de telefonische klantenservice sturen, ​@Arnold21. Maar omdat je dit al hebt gedaan én je jouw gegevens in je profiel hebt ingevuld, heb ik toch even gekeken. En ik zie waar het mis gaat. Je hebt op dit moment een Thuis abonnement en een Mobiel abonnement. Daarnaast zie ik 1 Mobiel abonnement waarvan het nummer in juli overgezet wordt. Dit abonnement is dus nog niet actief. Maar het is dit nummer dat gekoppeld is voor Combivoordeel. Daarom ontvang je nog geen voordelen. Ik heb nu het nummer dat al actief is ook toegevoegd aan het huishouden. Als het goed is krijg je snel bericht dat de voordelen geactiveerd zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• May 13, 2025

Dus een omissie dus van degende bij wie je jouw mobiel abonement afsloot. Bellen naar het gratis nummer 0800-0402, is de snelste weg voor een oplossing. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • May 13, 2025

Nee dat is niet snelste weg om te bellen dat heb ik al gedaan. Kreeg ik als antwoord alles staat in het systeem gaat een paar dagen over. Die zijn verstreken, maar nog niks dus vandaar net als zovelen voor mij gewoon ook ff een vraag hier stellen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 13, 2025

Hallo ​@Arnold21 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • May 13, 2025

Dat is het hm dus. Die links heb al een keer bekeken geklikt ingevoerd etc. Dan krijg ik het volgende zie screenshots

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Normaalgesproken zou ik je hiervoor naar de telefonische klantenservice sturen, ​@Arnold21. Maar omdat je dit al hebt gedaan én je jouw gegevens in je profiel hebt ingevuld, heb ik toch even gekeken. En ik zie waar het mis gaat. Je hebt op dit moment een Thuis abonnement en een Mobiel abonnement. Daarnaast zie ik 1 Mobiel abonnement waarvan het nummer in juli overgezet wordt. Dit abonnement is dus nog niet actief. Maar het is dit nummer dat gekoppeld is voor Combivoordeel. Daarom ontvang je nog geen voordelen. Ik heb nu het nummer dat al actief is ook toegevoegd aan het huishouden. Als het goed is krijg je snel bericht dat de voordelen geactiveerd zijn.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • May 15, 2025

Denise,

Echt heel erh bedankt!

Het klopt dat er nog een mobiel nummer wordt toegevoegd in juli (nummer van mijn vrouw). Het nummer wat al actief is van mij persoonlijk. Had ook al een gevoel dat er iets niet helemaal goed ging. Hoewel er door de aller aardigste vrouwelijke klantenservice medewerker verzekerd dat het allemaal goed kwam.

Kreeg net idd een mail, en ook kpn tv+ kastje gaf net tijdens het tv kijken dat er iets veranderd was.

Zal het zo allemaal even nalezen.

Voor nu bedankt voor de snelle service.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Graag gedaan. 😃