Skip to main content

Mijn abonnement is op 10 januari 2022 aangesloten en de eerste factuur is betaald.

Wanneer ontvang ik mijn beloofde Philips tv.

Mvg Peter Nuijten

Hallo @Peter Nuijten ,

De TV wordt pas na 14 dagen bedenktijd verstuurd. Maar geef het daarna ook nog enkele dagen extra, want de verzending kost nu eenmaal wat tijd. 
De verwachting is op dit moment dat de mensen die recht hebben op de tv deze eind januari zullen ontvangen. Heb je begin februari nog niets gehoord? 

Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

 


Hoi, zo te zien in meerdere vragen heb ik inderdaad dezelfde vraag over het welkomst cadeau van een Philips tv! Ben sinds als nieuwe klant gestart op 11 januari dit jaar, het is nu de 28e januari.  Zonder ook maar iets te horen over de gang van zaken. Zal toch niet waar zijn om er zelf achter aan te gaan?

Dus zoals meerdere bedrijven, iets beloven, en dan te zeggen , ga het zelf maar regelen, met desbetreffende leveranciers.  Ik hoop voor jullie , dat je wel de moeite neemt om dit op te lossen.  Zodat ik weer teleurstellingen heb te verduren van beloftes!

Gr roy1967


Inmiddels heb ik de tv een week binnen.


Hallo, ik ben sinds 11 januari een nieuwe klant, wanneer krijg ik m'n welkomstcadeau,  een Philips tv. Deze zou na 14 dagen nadat ik tv en internet heb via kpn, eerste factuur is de 12e al betaald. Mvg  Roy 1967


Hallo @Roy1967, Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).


Hallo, ik heb 1 februari gebeld met het callcenter van  

Sidekix, over de levering van de Philips tv, die ik cadeau zou krijgen. Als nieuwe klant, er werd verteld dat ik niet bekend was, en niet ingeschreven, of geregistreerd.  Ze zouden het voor mij regelen, en het zou 5 werk dagen duren dat ze me zouden bellen over de levering. Helaas nog steeds niets gehoord,  vind het nog steeds vreemd. Graag hoor ik hier spoedig een belletje of bericht. Mvg Roy1967 


Wordt er nog gereageerd?, 2e termijn gaat in,  nog steeds wachten op een mailtje over de beloofde Philips tv..die zou verstuurd worden na 14 dagen van de eerste factuur..gr Roy1967


De levering van de cadeau's loopt via Sidekix, daar kan ik niets aan wijzigen. Je zult jouw vraag toch echt bij hen moeten stellen.Â