Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn Combivoordeel level te zien in de app?

• June 2, 2025
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Wanneer krijg ik mijn combivoordeel level te zien in mijn app? 
Hij staat nog steeds op “?” … heb 2 mobiele abonnementen en internet abo op hetzelfde adres… heb mij al aangemeld. Maar zie nog niets over mijn level in de app. 
Is dit een kwestie van tijd? Of zie ik iets over het hoofd?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@tvansante. Welkom op de community en goed dat je dit navraagt! Als je in de app nog steeds een “?” ziet bij je Combivoordeel, terwijl je al twee mobiele abonnementen en internet op hetzelfde adres hebt én je hebt je aangemeld, dan klopt er misschien iets niet. Het lijkt erop dat niet alle abonnementen goed zijn aangemeld.

Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen zien of alles goed staat en het voor je oplossen als dat niet zo is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@tvansante. Welkom op de community en goed dat je dit navraagt! Als je in de app nog steeds een “?” ziet bij je Combivoordeel, terwijl je al twee mobiele abonnementen en internet op hetzelfde adres hebt én je hebt je aangemeld, dan klopt er misschien iets niet. Het lijkt erop dat niet alle abonnementen goed zijn aangemeld.

Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen zien of alles goed staat en het voor je oplossen als dat niet zo is.