Skip to main content

Ik betaal nog voor het Pluspakket, wanneer verdwijnt dit van mijn factuur ?

Mvg.


Alex van Druten

Hoi, Alex. Welkom op het forum.

Ik neem aan dat je aan de voorwaarden voldoet:

Thuis een Hussel abonnement. En verder een mobiel abonnement via kpn. Dat hoeft geen Hussel te zijn.

Als je thuis Alles-in-1 of “Internet + TV” hebt valt dat niet onder de vereisten.


Hallo @AlexVanDruten82 ,

De korting wordt ergens voor 1 januari 2022 doorgevoerd mits je aan de voorwaarden voldoet. Het gaat groepgewijs vanwege de uit te voeren controles op de voorwaarden.

Voor de duidelijkheid. De voorwaarden zijn :

  • Je hebt een KPN-Thuis-Husselabonnement met minimaal internet en TV.
  • Je hebt minimaal één KPN-mobiel abonnement ingeschreven op hetzelfde adres als het thuisabonnement.    

Je ontvangt een bevestiging als jouw abonnement is omgezet. Is het eind december nog steeds niet gebeurd? Bel dan even met 0800-0402. 


Ik voldoe aan alle voorwaarden, zie ook staan bij mijn pakketen dat het O euro kost, echter op de rekening wordt nog gewoon 6,99 euro afgeschreven.

 


OK @AlexVanDruten82 ,

Dan krijg je vast nog bericht (een bevestiging) binnen een week. Zoals gezegd, niet iedereen wordt tegelijk overgezet. Krijg je komende week geen bericht, bel eind december dan met 0800-0402.

  


Mogelijk is de factuur opgemaakt net voordat het bij jouw abonnement is doorgevoerd. Het zal dan a.h.g.i. met de volgende factuur verrekend (moeten) worden.


Hallo @AlexVanDruten82, als ik bij jouw abonnement kijk zie ik dat op 11 december 2021 het Pluspakket gratis is geworden voor jou. De factuur is echter van 10 december, daardoor staan daar nog kosten voor het Pluspakket op. Op de factuur van januari 2022 zal er een correctie vanaf 11 december plaatsvinden voor de teveel berekende kosten voor het Pluspakket. 


Just like a said… :stuck_out_tongue: