Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt Hussel Voordeel of combinatiekorting zichtbaar in MijnKPN?

• June 3, 2026
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedemiddag. 

Een aantal weken terug heb ik een huishouden aangemaakt in "mijn kpn" ik heb daardoor recht op 2,50 korting op mijn sim only abonnement.  Wanneer ik inlog in mijn kpn app staat nog steeds mijn normale prijs erin zonder korting. Per wanneer wordt deze korting toegepast en per wanneer is dat terug te zien in de app?

Hartelijke groet Marlies 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Marlies A ,

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten

Hoe kies ik mijn keuzevoordeel?

Jouw keuzevoordeel kies je in jouw Combivoordelen overzicht in MijnKPN. Dat doe je zo:

1. Log in in MijnKPN en ga naar je ‘Profiel’
  2. Klik op 'Jouw Combivoordeel op een rij'
  3. Kies hier jouw keuzevoordeel

Meer informatie:

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 3, 2026

Hallo ​@Marlies A ,

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten

Hoe kies ik mijn keuzevoordeel?

Jouw keuzevoordeel kies je in jouw Combivoordelen overzicht in MijnKPN. Dat doe je zo:

1. Log in in MijnKPN en ga naar je ‘Profiel’
  2. Klik op 'Jouw Combivoordeel op een rij'
  3. Kies hier jouw keuzevoordeel

Meer informatie:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Marlies A, welkom allereerst bij onze community. 

Net als Noordzee verwacht ik ook dat nog niet goed was aangemeld, dank ook Noordzee voor je hulp!

Is het inmiddels gelukt om dit te doen met de instructies? Anders kijk ik graag met je mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 4, 2026

Beste Alex

Ik heb mijn keuze inmiddels gemaakt zoals omschreven door Noordzee. Hartelijk dank🙏🏼

Ik zie verder nig niks over de 2,50 korting in de app.

Op mijn mobiele abonnement. 

Ik heb wel een mail gekregen over de ontvangen keuze... maar dat ging over de keuze tussen Espn, password, netflix ed…

Niks over de 2,50 korting 

Hartelijke groet Marlies 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 6, 2026

De voordelen worden automatisch verrekend. Daar hoef je nu niks meer voor te doen. Je ziet de korting van 2,50 terug op de volgende factuur. Die korting hou je zolang je aan de voorwaarden voldoet, lees zolang je ook een thuisabonnement hebt bij KPN.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Wat Noordzee zegt is helemaal juist. 

Laat het ons weten mocht je dit niet op je volgende factuur zien.