Skip to main content
Beantwoord

Wat betekent dit? Kan geen 100GB delen maar slechts 40

• August 26, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik wilde een extra mobiel abonnement bestellen en zie dat ik 100GB kan delen.
Mijn andere abonnement is een unlimited abonnement en nu wil ik een abonnement bestellen zonder belminuten/data zodat ik data kan delen van mijn unlimited abonnement naar deze.

Er staat dat ik 100GB kan delen. Kan iemand uitleggen wat dit betekend?
Ik kan namelijk nu helemaal geen 100GB delen maar slechts 40. 

KPN gebeld en hierover geklaagd maar de meneer aan de telefoon wist nieteens van deze actie en verklaarde mij voor gek dat ik 100GB zou kunnen delen.

Aangezien KPN me niet kan vertellen wat dit betekend of gewoon hun afspraken niet nakomen wil ik hier eerst maar eens vragen wat dit volgens jullie betekend en waar ik misschien de kleine lettertjes kan lezen die nergens staan.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@tefalpan en welkom bij de KPN Community!

Op het screenshot dat je stuurt staat tot 100 GB data. Het hangt dus van je mobiele abonnement af hoeveel je kunt delen. 🙂
Onderaan de pagina over MB's delen staat bijvoorbeeld dit:

Als jij dus bijvoorbeeld Ulimited50 hebt dan klopt het dat je 40 GB kunt delen. 🙂
Je kunt dan altijd overwegen om je abonnement te verhogen zodat je meer MB's kunt delen met je abonnement. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 26, 2025

Mijn andere abonnement is een unlimited abonnement en nu wil ik een abonnement bestellen zonder belminuten zodat ik data kan delen van mijn unlimited abonnement naar deze.

Beste ​@tefalpan je bedoelt waarschijnlijk zonder mobiele data, of bedoel je een datasim met 097-nummer?

Zie onderstaande link voor nadere uitleg:

Succes

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2025

Hi ​@tefalpan en welkom bij de KPN Community!

Op het screenshot dat je stuurt staat tot 100 GB data. Het hangt dus van je mobiele abonnement af hoeveel je kunt delen. 🙂
Onderaan de pagina over MB's delen staat bijvoorbeeld dit:

Als jij dus bijvoorbeeld Ulimited50 hebt dan klopt het dat je 40 GB kunt delen. 🙂
Je kunt dan altijd overwegen om je abonnement te verhogen zodat je meer MB's kunt delen met je abonnement.