Skip to main content

Stel ik verhoog het abonnement van  mijn mobiel van 3Gb naar 10Gb, dat abonnement is duurder en ik snap dat je dan weer een jaarcontract ingaat.

 

Er zit echter een korting ad 7,50 op het huidige abonnement, blijft deze bestaan?

 

 

Die korting, is dat de Hussel korting omdat je ook thuis hebt of een korting van een actie?

Normaal kan je in de MijnKPN app of de MijnKPN op PC zien wat je gaat betalen met de nieuwe bundel, je krijgt geen nieuw jaarcontract, bundels zijn vrij aan te passen 1 keer per factuur periode, zowel omhoog als omlaag.


Wat voor korting is dat? Onder welke naam staat deze korting op de factuur?


Husselkorting mobiel 7,50 per maand. Heeft iedereen binnen ons gezin.

Dus ik betaal per abonnement 11 euro per maand (18,50-7,50) maar wil nu 1 van de gezinsleden verhogen van 3 naar 10GB. Nu vraag ik me af of die 7,50 blijft bestaan.


Kunt u eens een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Want ... € 7,50 korting bij een bundel van 3 GB kan haast niet kloppen. 

Alleen bij het onbeperkt data abonnement krijg je € 7,50 korting:

Bij 20 GB krijg je 5 euro korting:

En bij minder data maar € 2,50:

En volgens mij is dat altijd al zo geweest.


Zie hier: 

Ik wil die 3GB wijzigen in 10GB maar weet niet of die korting op regel 2 blijft bestaan?

Die korting op regel 2 hebben overigens alle gezinsleden op hun mobiel.

 


Aha, welkomstkorting. Zeker weten doe ik het niet. Maar ik ben er bang voor dat die dan sneuvelt.