Skip to main content
Beantwoord

Wat houdt Entertainmentkorting precies in en verlies ik dit bij overgang naar nieuwe Combivoordelen?

• June 24, 2025
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo,

Ik heb momenteel geen keuzevoordeel lopen bij KPN. Ineens kom ik een aanbieding tegen dat ik bijvoorbeeld Netflix gratis kan ontvangen met mijn level 3. Dat klinkt top om tijdelijk te proberen.
Er staat overal duidelijk dat als ik daarvoor ga dat ik mijn 5 euro entertainmentkorting voorgoed verlies. 
Alleen is het is mij nergens duidelijk wat deze korting precies inhoudt!? 

Is dat korting op mijn telefoon en internet abonnement? Dus als ik netflix neem, ga ik dan voor altijd 5 euro meer betalen op mijn telefoon en internet omdat die korting dan ophoudt? Dat is een tijdelijk uitprobeersel van Netflix voor mij niet waard. 

Als dat het niet is, wat is het nut van 5 euro entertainment korting die ik kan verliezen? Wat verlies ik precies? Want ik kan oneindig wisselen maandelijks tussen streamingsdienst. 
Erg onduidelijk allemaal. 

Dus: Wat kan ik met 5 euro entertainmentkorting en wat ‘verlies’ ik precies als ik tijdelijk even een netflix abonnement neem?

Dank!
Wendy

Beste antwoord door Noordzee

Dank voor je reactie. Ik heb vier familie mobiele telefoons en internet aan elkaar gekoppeld. Maar geen TV of andere ESPN of ziggo sport achtige diensten. Dus alleen telefoon en internet, verder geen andere diensten. 

OK ​@Wendy274 ,

Dan kun je zonder verdere gevolgen overstappen op het nieuwe Combivoordeel. 

Combivoordeel level 3

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

7 reacties

• June 24, 2025

Als jij nooit een entertainment pakket zoals Netflix of Spotify bijvoorbeeld gehad hebt, dan heb jij ook nooit 5 euro entertainmentkorting gekregen. Dus dan raak je dat dus ook niet kwijt.

Kijk op de factuur 2de pagina of daar entertainmentkorting staat. Dan weet je het of je het kwijt kunt raken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

Dank voor je snelle reactie. Alleen wat is dan 5 euro entertainment korting? Wat kan ik ermee en wat ‘verlies’ ik ermee? 

Goede tip, ik check mijn factuur even. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 24, 2025

​@Wendy274 

Je geeft aan dat je level drie hebt. Dat beekent dat je minimaal acht punten moet hebben. 

Dan ben ik wel benieuwd hoe je aan die acht punten komt?

Waarom ik het vraag? 

Je zou nu ook vijf euro entertainmentkorting kunnen hebben op bv ESPN of Ziggo Sport. Die vijf euro korting raak je dan wel kwijt bij het nieuwe Combivoordeel.  

• June 24, 2025

Dank voor je snelle reactie. Alleen wat is dan 5 euro entertainment korting? 

5 euro korting op een entertainmentpakket. Maar dan moet je dat wel gehad hebben, dat entertainmentpakket. Anders kreeg je die korting ook niet 😉

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

Dank voor je reactie. Ik heb vier familie mobiele telefoons en internet aan elkaar gekoppeld. Maar geen TV of andere ESPN of ziggo sport achtige diensten. Dus alleen telefoon en internet, verder geen andere diensten. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 24, 2025

OK ​@Wendy274 ,

Dan kun je zonder verdere gevolgen overstappen op het nieuwe Combivoordeel. 

Combivoordeel level 3

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

Dank voor jullie snelle reactie! Super fijn!