Skip to main content
Beantwoord

Wat is de status van de activatie van mijn combivoordeel?

• August 4, 2025
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

iFabian
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik heb vorige week woensdag telefonisch contact gehad met de klantenservice, ik kan namelijk geen Combivoordeel activeren aangezien er iets technisch niet klopte, dit gaf de medewerker ook aan. Het huishouden dat KPN eerder had aangemaakt klopte gedeeltelijk (Internet en TV, en een nieuw telefoonabonnement ook met het correcte telefoonnummer), echter klopte het soort telefoonabonnement niet want er stond een abonnement die al jaren niet meer beschikbaar is, wat vreemd is want het is een geheel nieuw abonnement die afgesloten is en geen verlenging, maar mogelijk hierdoor kon ik geen Combivoordeel activeren. Het lukte de medewerker om het huishouden te verwijderen, maar niet meer om deze opnieuw aan te maken, dit zou hij die dag nog een aantal keren gaan proberen en dit anders doorspelen naar een andere afdeling. Ik heb echter sindsdien niets meer van hem of KPN vernomen, ook niet of dit eventueel nog doorgespeeld is naar een andere medewerker. Ik probeer nu de afgelopen dagen zelf weer een huishouden aan te maken in mijn account, maar dit lukt niet. Kan ik misschien een update krijgen of er nog iemand mee bezig is, of dat ik opnieuw een belafspraak moet inplannen? Het was overigens fijn geweest als ik tussentijds op de hoogte was gehouden, ik weet nu namelijk niet of het verder is opgepakt.

Ik hoor graag van jullie.

Groet,

Fabian

Beste antwoord door iFabian

Opgelost na (nogmaals) een telefoontje te hebben gepleegd.

2 reacties

iFabian
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 5, 2025

Opgelost na (nogmaals) een telefoontje te hebben gepleegd.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 7, 2025

Fijn dat het alsnog gelukt is ​@iFabian, bedankt dat je het even hebt laten weten!