Wat houd dit precies in
Hussel Internet 200 Mbit/s
Ik zit namelijk nog met een oud contract alless in een.
Wat houd dit precies in
Hussel Internet 200 Mbit/s
Ik zit namelijk nog met een oud contract alless in een.
Hallo
Hussel is een voordeel programma, waarbij je door het combineren van abonnementen (Internet, TV, Mobiel en Entertainment) extra voordeel kan krijgen.
Zie het volgende artikel in de Kennisbank.
Maar ik heb geen mobiel bij kpn
Alleen tv en internet
Wat kan ik dan het beste doen ?
Hallo
Check goed of de overstap naar KPN Hussel voordelig is voor jou. Een kwestie van de prijzen te vergelijken van je oude abonnement en KPN Hussel. De prijzen van KPN hussel staan hieronder.
(Een overstap naar KPN Hussel kun je regelen via Mijn KPN of door te bellen naar 0800-0402.)
Zo werkt het huidige KPN Hussel : (Lees ESPN voor Fox Sports en het pluspakket is tegenwoordig gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN)
Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), Viaplay, FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
Goedemorgen
Ik zie dat
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.