Skip to main content
Beantwoord

Wat vervalt er bij wisselen van TV en internet naar alleen internet?

• September 21, 2025
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Wij kijken eigenlijk geen liniare tv op de dodeherdeking na 

dus zat ik te kijken naar wisselen van internet en tv naar alleen internet.

nu hebben wij buiten internet en tv ook 4 abbonnementen 2 telefoon 1 tablet en 1 smartwatch.

1 telefoon is het hoogste unlimited abbonnement.

anderen is een middenmoot onbepert bellen met iets van 16 of 20gb data

en via de combivoordelen max lvl gratis disney + ( vermoed dat die vervalt bij opzeggen tv)

nu kom ik er niet echt goed wijs uit wat er buiten het pluspacket nogmeer vervalt.

Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord over geven

vervallen buiten bijvoorbeeld plus packet en disney+ er ook delen van de kortingen op de telefoon en tablet abbonnementen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@sojab0on ,

Had al een vermoeden dat disney+ gratis dan ook verviel maar doelde meer op overige combi kortingen 

Nee, je houdt gratis DIsney + gewoon. Dat kun je al krijgen bij level twee (vier punten), maar jij houdt zelfs level drie (acht punten).

Disney+ bestellen kan namelijk in combinatie met KPN Internet. Een KPN TV+ of iTV abonnement is niet verplicht. Heb je ook tv en mobiel? Dan wordt ’t extra voordelig! 

Wat je wel kwijtraakt bij opzeggen TV: 

Gratis Pluspakket

Gratis Opnemenpakket

bronnen: 

https://www.kpn.com/entertainment/disneyplus?campaignid=so:c=merk-community

Realiseer je wel dat je Disney + via jouw TV moet kijken, want je hebt dan geen ontvanger meer. Desgewenst kun je wel een KPN TV+-box blijven huren zonder TV voor 3,50 per maand. 

De kortingen op jouw mobiele abonnementen blijven ook gewoon in stand.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 21, 2025

Beste ​@sojab0on , als je het tv abo opzegt kun je ook niet meer van de KPN tv apps gebruik maken en van alle overige tv gerelateerde diensten.

• Auteur
  • Topper
  • September 21, 2025

Had al een vermoeden dat disney+ gratis dan ook verviel maar doelde meer op overige combi kortingen 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 21, 2025

Hallo ​@sojab0on ,

Nee, je houdt gratis DIsney + gewoon. Dat kun je al krijgen bij level twee (vier punten), maar jij houdt zelfs level drie (acht punten).

Disney+ bestellen kan namelijk in combinatie met KPN Internet. Een KPN TV+ of iTV abonnement is niet verplicht. Heb je ook tv en mobiel? Dan wordt ’t extra voordelig! 

Wat je wel kwijtraakt bij opzeggen TV: 

Gratis Pluspakket

Gratis Opnemenpakket

bronnen: 

https://www.kpn.com/entertainment/disneyplus?campaignid=so:c=merk-community

Realiseer je wel dat je Disney + via jouw TV moet kijken, want je hebt dan geen ontvanger meer. Desgewenst kun je wel een KPN TV+-box blijven huren zonder TV voor 3,50 per maand. 

De kortingen op jouw mobiele abonnementen blijven ook gewoon in stand.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 21, 2025

Aan de hand van het puntensysteem kun je het zelf uitrekenen.

Je valt sowieso nog onder level 2, met gratis Disney+. En misschien zelfs nog level 3.

En wat Noordzee terecht aanstipt, je hebt dan geen kpn kastje meer met de Disney app. Maar wel een smart-tv neem ik aan.

Npo zenders gratis via NPO Start. In HD tegenwoordig. 🙂.

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2025

Dank allen topic kan dicht 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@sojab0on, aan de gegeven antwoorden door onze community heb ik niets toe te voegen.