Skip to main content
Beantwoord

Wat zijn de gevolgen van opzeggen 2015 6000 MB en onbeperkt bellen abonnement partner?

• September 12, 2026
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste,

Mijn partner en ik hebben beiden een KPN 2015 6000 MB en onbeperkt bellen abonnement.

Hier zaten destijds voordelen / kortingen aan helaas kan ik op mijn KPN niet vinden welke.

Mijn partner wil nu graag overstappen i.v.m. andere voordelen (samen met KPN internet) naar Simyo net als mijn kinderen.

Ik snap dat wij dan 4 punten verliezen in het KPN combi systeem en van 17 punten naar 13 gaan en dan nog steeds in level 1 zitten. Dus voor onze huidige voordelen lijkt mij daar niks te veranderen.

Heb ik dit goed?

Andere vraag is heeft het gevolgen voor mijn huidige KPN 2015 6000 MB abonnement onbeperkt bellen   abonnement en zo ja welke?

Met vriendelijke groet,

Geoffrey

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@G.Zehl ,

Er moet wel minimaal één mobiel abonnement bij KPN overblijven. Dat is zo en daarom wijzigt er niets aan jouw Combivoordeel en ook niets aan jouw mobiele abonnement.

Je blijft in level 1 en dat betekent:

Welke voordelen krijg je?

Welke voordelen je krijgt hangt af van het level waar je in zit. Deze levels en voordelen zijn er:

Level 1

Je start in level 1 bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, Opnemen Pakket, ESPN Compleet bij TV of Videoland Basis

Bron:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 12, 2026

Hallo ​@G.Zehl ,

Er moet wel minimaal één mobiel abonnement bij KPN overblijven. Dat is zo en daarom wijzigt er niets aan jouw Combivoordeel en ook niets aan jouw mobiele abonnement.

Je blijft in level 1 en dat betekent:

Welke voordelen krijg je?

Welke voordelen je krijgt hangt af van het level waar je in zit. Deze levels en voordelen zijn er:

Level 1

Je start in level 1 bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, Opnemen Pakket, ESPN Compleet bij TV of Videoland Basis

Bron:

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@G.Zehl! Welkom op de KPN Community! Zoals je merkt denken we graag even mee, dank daarvoor ​@Noordzee! Is het nu duidelijk met behulp van het antwoord van Noordzee en het artikel op onze kennisbank? Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan beantwoord ik die graag voor je!

JanD
Wijsgeer
  • September 15, 2026

Beste ​@G.Zehl als je overstapt naar Simyo en je hebt ook een thuisabo van KPN, krijg je bij Simyo extra data, ook een soort combivoordeel dus.