Skip to main content

Goedemorgen,

 

Gisteren heb ik geprobeerd om Ziggo Sport Totaal aan te zetten. Net als een aantal weken geleden toen ik ESPN compleet wilde aanzetten. Toen bleek er iets niet goed te staan in het abonnement. Na een bericht op dit forum werd het gelukkig heel snel opgelost. Ik had de hoop dat daarmee ook het bonenmeel structureel goed zou staan, maar helaas. Nu kan ik dus weer niet zelf een wijziging doorgeven. Ook toen ik gisteren belde en ik doorverbonden werd naar de afdeling behoud, heeft hij geprobeerd het pakket aan te zetten, helaas zonder resultaat.  


ik wilde dit weekend ook gebruik maken van de kortingsactie van Disney+, gezien de problemen is het het handigste om beide pakketten tegelijk aan te zetten. 

De vorige keer werd ik snel en goed geholpen door @Erik_ , hopelijk lukt dat nu weer  

 

Alvast bedankt!

 

groet Mitchel 

 

 

Hallo @Mitch_ ,

Toch kun je beter het toch nog maar een keer proberen via 0800-0402. (Vandaag hiervoor nog open tot 17.00) 

Ik vrees dat jouw topic dit weekend niet aan de beurt komt bij een moderator. De wachttijd is momenteel drie tot vier dagen. 


@Noordzee , dit heb ik zaterdag gedaan en ben nu nog in afwachting van een reactie van de back office. 
 

Bedankt voor je reactie! 


Vandaag wederom telefonisch contact gehad met de klantenservice. De medewerker heeft overlegd met de back office en ze kwamen er allemaal niet achter waar het probleem zit. Richting het einde van het gesprek zei de medewerker, het enige wat ik kan doen is het aanzetten. Dat heeft ze gedaan, alleen wederom zonder het gewenste resultaat. Ze gaf aan dat ze iets zag gebeuren in het systeem. Het werkt alleen nog steeds niet. We zijn inmiddels weer een paar uur verder. 

 

Ik wilde Ziggo Sport Totaal afgelopen weekend al aanzetten in sowieso vandaag Champions League te kunnen kijken. Op deze manier gaat dat niet lukken. @Erik_ , kan je me ajb wederom helpen? Telefonisch kom ik namelijk niet verder.

 

Alvast bedankt! 


Het is eindelijk weer opgelost!  Het werkt. 


Hoi @Mitch_, fijn om te lezen dat 't opgelost is! Wat Noordzee al aangaf klopt, het is vrij druk op het moment. We doen natuurlijk ons best om je hier op het forum zo snel mogelijk te helpen, maar zijn afhankelijk van de drukte, daarom kan even bellen met de klantenservice soms handig zijn. Ik ben blij dat je er intussen uit gekomen bent.