Skip to main content

Hallo,

Sinds eind oktober en eind november zijn wij met twee abonnementen overgestapt op KPN. We hadden hiervoor ook al KPN thuis. Nu zie ik dat de korting nog niet verwerkt is in beide abo's. Ik dacht dat na een maand wel doorgevoerd zou worden inclusief de terugbetaling voor de maanden ervoor, maar dit is nu met de volgende factuur niet gebeurd. Daarom dat ik het hier even aangeef.

Voor mijn unlimited abo betaal ik nu 32,50 ipv 25,00.

Zou dit alsnog (met terugwerkende kracht) doorgevoerd kunnen worden dat de korting op beide abo’s wordt verrekend. In 'Mijn KPN’ is alles ook gekoppeld en zichtbaar, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Alvast bedankt!

Jeroen

Hallo @Jeroenvk ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hallo,

We hebben alle producten al via die pagina aangemeld, ze staan ook in ons overzicht van gekoppelde producten.

 

 


Hallo @Jeroenvk welkom op het KPN Forum! De korting zal normaal gesproken pas gaan lopen nadat alle producten zijn aangemeld voor KPN Hussel. Is het nu gelukt om alle producten aan te melden? Vul anders gerust nog even jouw profiel verder in en dan kijk of de Hussel registratie actief staat!


@Jeroenvk Ik heb even geen bericht of aanvulling op het profiel voorbij zien komen dus ik vermoed dat je het antwoord hebt kunnen vinden. Maar post gerust nog even een berichtje als ik een verkeerde aanname doe 🙂 .Â