Skip to main content
Beantwoord

Welk combivoordeel is op mijn abonnement van toepassing?

• January 1, 2026
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik snap iets niet van de combivoordelen, ik heb er nooit serieus naar gekeken ook.

Ik zie staan “Bij Combivoordeel krijg je maandelijks 1 keuzevoordeel cadeau. Je hebt er nog geen een, dus kies gauw iets uit.”

Is dit dan elke maand iets anders, en als ik er 1 kies is dan ook maar voor 1 maand? (b.v. netflix basic)

Loopt dit automatisch af?

En kan ik b.v. een combivoordeel (gratis pluspakket bij tv) uitzetten om weer wat anders te kiezen?

Ik zit in level 1

Beste antwoord door Rowi.

Het is niet elke keer iets anders al kan je het wel op die manier lezen. je kiest 1 product dus bijvoorbeeld Netflix Basic maar dat kan je zelf na een maand veranderen. Dus een maandje ESPN Compleet bijvoorbeeld, wat je kiest loopt elke maand door.

In level 2 kan je op die manier vrij makkelijk van streamingdienst wisselen Netflix Basic, ESPN Compleet bij TV,, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Het pluspakket is een standaard optie vanuit KPN. Dat is niet te veranderen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • January 1, 2026

Het is niet elke keer iets anders al kan je het wel op die manier lezen. je kiest 1 product dus bijvoorbeeld Netflix Basic maar dat kan je zelf na een maand veranderen. Dus een maandje ESPN Compleet bijvoorbeeld, wat je kiest loopt elke maand door.

In level 2 kan je op die manier vrij makkelijk van streamingdienst wisselen Netflix Basic, ESPN Compleet bij TV,, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Het pluspakket is een standaard optie vanuit KPN. Dat is niet te veranderen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Hanoz, Rowi heeft je al goed op weg geholpen zo te zien 🙂 Is het daarmee duidelijker geworden?

In dit topic kan je er meer over lezen, daar leggen we alles uit over Combivoordeel: