Skip to main content
Beantwoord

Welk combivoordeel is op mijn abonnement van toepassing?

• January 1, 2026
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik snap iets niet van de combivoordelen, ik heb er nooit serieus naar gekeken ook.

Ik zie staan “Bij Combivoordeel krijg je maandelijks 1 keuzevoordeel cadeau. Je hebt er nog geen een, dus kies gauw iets uit.”

Is dit dan elke maand iets anders, en als ik er 1 kies is dan ook maar voor 1 maand? (b.v. netflix basic)

Loopt dit automatisch af?

En kan ik b.v. een combivoordeel (gratis pluspakket bij tv) uitzetten om weer wat anders te kiezen?

Ik zit in level 1

Beste antwoord door Rowi.

Het is niet elke keer iets anders al kan je het wel op die manier lezen. je kiest 1 product dus bijvoorbeeld Netflix Basic maar dat kan je zelf na een maand veranderen. Dus een maandje ESPN Compleet bijvoorbeeld, wat je kiest loopt elke maand door.

In level 2 kan je op die manier vrij makkelijk van streamingdienst wisselen Netflix Basic, ESPN Compleet bij TV,, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Het pluspakket is een standaard optie vanuit KPN. Dat is niet te veranderen.

2 reacties

• Antwoord
  • January 1, 2026

Het is niet elke keer iets anders al kan je het wel op die manier lezen. je kiest 1 product dus bijvoorbeeld Netflix Basic maar dat kan je zelf na een maand veranderen. Dus een maandje ESPN Compleet bijvoorbeeld, wat je kiest loopt elke maand door.

In level 2 kan je op die manier vrij makkelijk van streamingdienst wisselen Netflix Basic, ESPN Compleet bij TV,, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Het pluspakket is een standaard optie vanuit KPN. Dat is niet te veranderen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Hanoz, Rowi heeft je al goed op weg geholpen zo te zien 🙂 Is het daarmee duidelijker geworden?

In dit topic kan je er meer over lezen, daar leggen we alles uit over Combivoordeel: